10 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb toen ze 8 weken was corona gehad en daar is ze helaas ook ziek van geworden. 39,7 koorts. Zetpil gegeven en binnen half uur met een graden gezakt. 1 dagje koorts gehad en 2 dagen wat hangerig en veel niezen/ hoesten. Daarna was ze weer de oude.

2 maanden geleden

Wij hebben het hier allemaal gehad ik teste positief en me man ook we hadden allemaal 40-41 graden koorts ik heb gewoon alle kids een zetpil gegeven daarmee zakte de koorts wel iets.

2 maanden geleden

Reactie op ingele88

Ik heb toen ze 8 weken was corona gehad en daar is ze helaas ook ziek van g ...
Okee, maar niet benauwd ofzo?

2 maanden geleden

Reactie op Kelsii65

Wij hebben het hier allemaal gehad ik teste positief en me man ook we hadde ...
Mijn zoontje lijkt tot nu toe niks te hebben… zijn ze niet benauwd geweest?

2 maanden geleden

Reactie op Talisha De boer

Mijn zoontje lijkt tot nu toe niks te hebben… zijn ze niet benauwd geweest? ...
Nee niet benauwd gewoon verkouden en beetje hangerig huilerig en veel geslapen kan zomaar dat je zoontje het pas over een week heeft hoor en kan ook zomaar dat hij nergens last van krijgt mijn zoontje was 10 weken toen we het hadden

2 maanden geleden

Reactie op Talisha De boer

Okee, maar niet benauwd ofzo?
Nee niet benauwd

2 maanden geleden

Gewoon mee omgaan als een griep, want dat is het ook.

2 maanden geleden

Reactie op Keeley

Gewoon mee omgaan als een griep, want dat is het ook.
Ben zelf een keer super benauwd geweest van corona dus ben als de dood hiervoor….. grootste angst

2 maanden geleden

Wij hadden ook corona en onze baby was het ziektste geworden. We zijn een aantal dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis. Waar je het best op kunt letten is de koorts, hoeveel hij drinkt door de natte plasluiers te tellen en neusspray zoutoplossing en de xylometazoline neusspray ( de druppelvariant, niet de spray) in huis te hebben. Baby's tot 6 maanden kunnen nog niet door hun mond ademen. Dus als het neusje verstopt raakt goed bij houden met neusspray. En idd de zetpil. En op tijd aan de bel trekken als er alleen droge luiers zijn.

2 maanden geleden

Hier corona toen ze 11 weken was. Ik ben flink ellendig geweest. Dochtertje anderhalve dag koorts maar vooral (en nu een dikke week later nog steeds) veel snot.