13 Reacties

3 maanden geleden

Als je toch al met de HAP gaat bellen, gewoon wachten tot je de HAP gesproken hebt. Die gaan je dus straks vertellen wat je moet doen :)

3 maanden geleden

Vorige week heb ik onze baby ook aangestoken met corona. We zijn ook naar de hap geweest omdat ze koorts had. Op advies zetpillen gebruikt en de koorts was heel snel weer weg. Ze heeft wel wat geniesd en gehoest maar verder gelukkig niks. Beterschap jullie 💐

3 maanden geleden

Niet zo veel denk ik.. Corona is 'gewoon' een virus. Tenzij je kindje ziek is en je het niet vertrouwt..

3 maanden geleden

Ja inderdaad. De hap gesproken. We kunnen er weinig aan doen. De baby goed in de gaten houden, temperatuur etc Wel bv blijven geven, zodat ze antistoffen binnen krijgt.

3 maanden geleden

Oh meid nee maak je niet druk. Hier corona gehad met 39 weken zwangerschap. Niks aan het handje. En met een paar maanden oude baby corona gehad. Wederom niks aan het handje. Baby had het juist denk ik meegenomen vanaf de opvang toendertijd. Dit waren de hoogtijdagen corona nog toendertijd zeg maar. Juist bv blijven doorgeven. Alleen maar goed. Ben zelf niet corona gevaccineerd overigens. Beterschap!

3 maanden geleden

Hier 2 weken geleden ook gehad met baby van 6 weken. Als ze echt koorts krijgen contact met de huisarts omdat ze nog geen eigen afweer hebben, verder hebben wij 3x per dag 60 mg paracetamol zetpil mogen geven. Veel snot en slijm, zijligging in de nacht hielp met een kussen onder het matrasje. Na 5 dagen ging het wel weer, intensief weekje! Sterkte❤️

3 maanden geleden

Yes thanks voor de reacties!❤️

3 maanden geleden

Reactie op waitingstar

Oh meid nee maak je niet druk. Hier corona gehad met 39 weken zwangerscha ...
Bij <3 maanden oude baby zou ik toch echt voorzichtig zijn en als aan doen niet door te geven. Zijn nog zo kwetsbaar. Onze baby met 6 weken covid gehad en goed ziek van geworden. In ziekenhuis gelegen. Ab-kuur gehad, want ze dachten eerst aan bacteriele infectie. Geen contact met me te krijgen en hem suf. Echt eng en geen pretje hoor!

3 maanden geleden

Reactie op Witlof

Bij <3 maanden oude baby zou ik toch echt voorzichtig zijn en als aan do ...
Woow hmmm, toch wel voorzichtig zijn dus voor de zekerheid.

3 maanden geleden

niks, uitzieken en hopen dat het snel over gaat.

3 maanden geleden

Reactie op Sabss

Ja inderdaad. De hap gesproken. We kunnen er weinig aan doen. De baby goed ...
Mijn ervaring met de oudste, we hebben 2x corona gehad met zijn allen voor zijn eerste jaar. Eerste keer met maand of 4 toen gaf ik nog volledig borstvoeding. Mijn man en ik waren behoorlijk ziek, baby nauwelijks. Tweede keer met 10 maanden had ik de borstvoeding net helemaal afgebouwd, baby behoorlijk ziek met 2x huisarts bezoek en puffers tegen de benauwdheid.

3 maanden geleden

Hoe is het nu?

3 maanden geleden

Reactie op Girlsmom91

Hoe is het nu?
Het gaat goed gelukkig ! We zijn beide weer negatief inmiddels, baby heeft er gelukkig geen last van gehad.