127 Reacties

2 jaar geleden

Op dit moment nog niet echt vaste cravings. Ik drink wel heel erg veel melk en snoep geregeld van de kaas. En vanmiddag heb ik een blik unox erwtensoep gekocht samen met een stokbroodje en knoflookboter. Dat moest ik echt even eten 😂

2 jaar geleden

Ik merkte afgelopen weekend een echte paprika chipswens, niet een echte craving maar wel 3 dagen behoefte aan chips. Sowieso mijn favo chips, maar niet elke dag😅

2 jaar geleden

Zin in ongezond eten, terwijl ik normaal echt gezond eet.. Kan de verleiding niet weerstaan 😩

2 jaar geleden

Geen gekke cravings nog, ook bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Zin in ongezond eten, terwijl ik normaal echt gezond eet.. Kan de verleidin ...
Veel behoefte aan ongezonde vetten? Dan heeft je lichaam waarschijnlijk een tekort aan gezonde vetten (avocado, vette vis, noten, roomboter, kokosolie etc.)

2 jaar geleden

Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 normaliter echt alleen wanneer de maandelijkse moeder natuur is om de hoek komt kijken. Wel heb ik echt moeite met genoeg binnen te krijgen heb echt alleen honger om hele vreemde tijd stippen laat in de middag of echt rond een uur of tien elf savonds en dan een mega mega sterke honger. Iemand tips en ideeën voor gezonde snacks ?

2 jaar geleden

Zure matten, en nu een enorm pijnlijke tong😂

2 jaar geleden

Reactie op Nola.

Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 norma ...
Er is in deze groep een topic over gezonde eet tips ben alleen weer ffe kwijt hoe die heet #zwangerschapsbrein

2 jaar geleden

Reactie op Nola.

Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 norma ...
Heb je vooral behoefte aan koud of warm? Misschien gesneden komkommer en paprika in de koelkast bewaren. Of druiven? Grote pan kippensoep of groentensoep maken zodat je daar af en toe een kopje uit kan halen?

2 jaar geleden

Loempia's met hele pittige saus, en spekkoek hahaha. Tot nu toe geen cravings, wel onwijze hongerbuien

2 jaar geleden

Niet echt bijzondere dingen, maar zou elke dag wel zo'n rond geitenkaasje opkunnen 🤤🤤

2 jaar geleden

Ik heb echt heel veel zin in zoute dropjes.. maar goed dat je daar momenteel niet zo veel van mag 🤣🙈

2 jaar geleden

Tot nu toe dropjes met suiker en pasta carbonara. Vooral super veel zin in de “echte” met ei, maar dat mag nu niet, dus op zoek naar lekkere nepvarianten haha. En de vorige keer waren het mcKroket-burgers. Normaal ben ik dol op chips en vind ik melk een nare nasmaak geven, dus dat drink ik nooit. Nu precies andersom 😅

2 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, begon met dubbele cheeseburgers van de mac, die ik op het moment ook wel erg graag zou willen. Andere craving die ik ook heb is kalfsragout met doperwten. Gekke is ik lustte helemaal geen ragout voordat ik zwanger werd😂

2 jaar geleden

Ik weet niet waarom, maar voor mij is het komkommer met Heks’nkaas. Er zijn ergere carvings om te hebben 😉

2 jaar geleden

Reactie op MiesGijsberts

Ik weet niet waarom, maar voor mij is het komkommer met Heks’nkaas. Er zijn ...
O dit klinkt wel goed 🙄. Gelukkig moet ik een lange dag werken en is de winkel dicht tegen de tijd dat ik thuis ben 😂

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap was het vooral pasta en kaas waar ik naar verlangde. Vandaag 7 weken en nog geen cravings. Integendeel zelfs, ik heb totaal geen eetlust… Ik eet omdat ik het nodig heb en probeer het daardoor ook gezond te houden maar ik heb echt in niks zin om te eten.

2 jaar geleden

Mijn vorige zwangerschap was ik verslaafd aan patat met aardappelkruiden. At het wel 4x per week 😆. Deze zwangerschap tot nu toe totaal geen eetlust! Dus geen cravings op dit moment

2 jaar geleden

Kipburger, kipburger,kipburger. Ben bijna 7 weken zwanger en de afgelopen 2/3 weken kan ik alleen maar aan kipburgers denken 😂😂

2 jaar geleden

Deze zwangerschap:Knoflook olijven, paprika met roomkaas, champignons de oven in met kruidenboter en spa rood ,ik hunker naar spa rood .een ander merk doet het m niet .heel bijzonder. Bij de oudste was ik gek op shoarmarollen met knoflook en bij de tweede ook weer de paprika maar dan met rundvleessalade.