127 Reacties
2 jaar geleden
Zin in ongezond eten, terwijl ik normaal echt gezond eet.. Kan de verleiding niet weerstaan 😩
2 jaar geleden
Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 normaliter echt alleen wanneer de maandelijkse moeder natuur is om de hoek komt kijken. Wel heb ik echt moeite met genoeg binnen te krijgen heb echt alleen honger om hele vreemde tijd stippen laat in de middag of echt rond een uur of tien elf savonds en dan een mega mega sterke honger. Iemand tips en ideeën voor gezonde snacks ?
2 jaar geleden
Reactie op Nola.
Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 norma ...
Er is in deze groep een topic over gezonde eet tips ben alleen weer ffe kwijt hoe die heet #zwangerschapsbrein
2 jaar geleden
Reactie op Nola.
Nog niet echt cravings maar wel echt behoefte aan ongezonde dingen 🫣 norma ...
Heb je vooral behoefte aan koud of warm?
Misschien gesneden komkommer en paprika in de koelkast bewaren. Of druiven? Grote pan kippensoep of groentensoep maken zodat je daar af en toe een kopje uit kan halen?
2 jaar geleden
Tot nu toe dropjes met suiker en pasta carbonara. Vooral super veel zin in de “echte” met ei, maar dat mag nu niet, dus op zoek naar lekkere nepvarianten haha. En de vorige keer waren het mcKroket-burgers.
Normaal ben ik dol op chips en vind ik melk een nare nasmaak geven, dus dat drink ik nooit. Nu precies andersom 😅
2 jaar geleden
Dit is mijn eerste zwangerschap, begon met dubbele cheeseburgers van de mac, die ik op het moment ook wel erg graag zou willen. Andere craving die ik ook heb is kalfsragout met doperwten. Gekke is ik lustte helemaal geen ragout voordat ik zwanger werd😂
2 jaar geleden
Ik weet niet waarom, maar voor mij is het komkommer met Heks’nkaas. Er zijn ergere carvings om te hebben 😉
2 jaar geleden
Deze zwangerschap:Knoflook olijven, paprika met roomkaas, champignons de oven in met kruidenboter en spa rood ,ik hunker naar spa rood .een ander merk doet het m niet .heel bijzonder.
Bij de oudste was ik gek op shoarmarollen met knoflook en bij de tweede ook weer de paprika maar dan met rundvleessalade.