17 Reacties
één maand geleden
Ik werk zelf op een babygroep op kdv en mijn dochtertje zit ook op een (andere) kdv.
Vaak krijgen wij als leidsters een kleinigheidje zoals chocola ofzo. Maar is zeker niet verplicht en lang niet iedereen doet het! Soms krijgen we ook iets gezamenlijks, bijvoorbeeld een merci doos die we met alle leidsters delen.
Maar nogmaals: zeker niet verplicht!
Ik denk als mijn dochtertje deze week voor het eerst ging dat ik niets gegeven had. 😊
één maand geleden
Ik zelf geef nu dit aan de leidsters van mijn dochter. Ze heeft zelf 3 leidsters, maar vond het sneu om de 4e niets te geven ondanks dat ze die nooit ziet.
één maand geleden
En dan geef ik ook nog deze voor op de groep. Mijn dochter heet ‘Faye’ uitgesproken als ‘Fee’. Dus ‘Faye’(fee) zakjes ipv thee zakjes. En dan met fotootjes op de theezakjes van mijn dochtertje.
één maand geleden
De fotootjes. Er moeten nog meer zakjes bij. Maar m’n dochtertje was deze week ziek dus ze krijgen het sowieso volgende week pas!
één maand geleden
Vaak word dit door een ouder commissie geregeld. Nu vond ik het van de opvang van de jongens dit jaar erg karig dus heb ik zelf wat extra gegeven. Ik werk zelf als manager in de opvang en ik heb van alle ouders gewoon iets leuks gevraagd. Dat kan echt van alles zijn, een knutsel, tekening, kaartje of een cadeautje. En dit heb ik met mijn jongens gemaakt
één maand geleden
Reactie op 3xmom
Ik heb nog nooit iets gegeven voor deze dag...vraag me nu af of ik dat wel ...
Is altijd vrijblijvend
één maand geleden
Wij krijgen met deze dag iets vanuit het bedrijf en niet van de kinderen.
één maand geleden
Allemaal leuk en aardig, maar bij onze KDV wordt om een knutselwerkje van mijn kind gevraagd. Aangezien hij bijna 4 maanden oud is, komt dat erop neer dat ik iets in elkaar mag frutselen. Sorry hoor, maar ik ga toch niet iets knutselen voor een andere volwassene? Als de kleine nou zelf echt iets kon bijdragen, dan deed ik het graag, maar momenteel voelt dit zo stom. Flauw misschien, maar ik pas ervoor.
één maand geleden
Reactie op Phonia
Allemaal leuk en aardig, maar bij onze KDV wordt om een knutselwerkje van m ...
Dat is heel raar ja.. wij krijgen iets vanuit het bedrijf en verder kiezen ouders zelf of ze iets van een tekening of chocolade ofzo geven of gewoon helemaal niks. Wij als leidsters vinden het zeker leuk om iets te krijgen maar zijn er echt niet gepiekeerd over als we niet iets krijgen
één maand geleden
Reactie op Phonia
Het gaat toch ook om een stukje waardering? Vanuit jullie naar de PM? Dan knutsel je niks en geef je iets lekkers
één maand geleden
Reactie op Phonia
Waarom schrijf je geen kaart met evt een leuke foto van je baby of een voetafdrukje erop?
Ondanks dat het hun werk is, zijn ze er toch voor jullie en jullie kind. Één keer per jaar dan je waardering uiten is het minste wat je kunt doen.
één maand geleden
Mijn jongste gaat morgen voor het eerst, die geeft niets. De oudste neemt een knutselwerkje mee wat gevraagd werd door de oudercommissie (een geknutselde bloem waar hij wat opgekrast heeft en ik heb 2 minuten geknipt en geplakt).
Ik vind zoiets wel leuk, maar echt iets kopen en geven vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Ik krijg dat op mijn werk ook niet van m'n patiënten, ondanks dat ik voor hele zieke mensen zorg.
één maand geleden
Niks verplicht en altijd doen wat je zelf wilt.
Ik hou er wel altijd van om iemand wat kleins te geven voor waardering. Soms de schoonmaak, soms oma soms de pakketbezorger, soms de buren etc We hebben iedereen nodig en ik vind het leuk en waardeer de hulp die ik van hun krijg.