5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze toevallig net gebruikt dus kan je nog niet vertellen of het werkt. Wel kan ik zeggen dat ik ze door het flesje had gedaan en 1 van de twee heeft alles meteen uitgekotst en de andere niet, dus of ik het goed heb gedaan 🤷🏼‍♀️😅

2 jaar geleden

Mocht je flesvoeding geven. Wat je eventueel ook zou kunnen proberen is mineraal water ipv kraanwater. Mineraal water is schoner wat de pijn/krampjes zou (kunnen) verlichten. Wellicht helpt het.

2 jaar geleden

Deze heb ik bij mn 1e zoontje gebruikt, maar hier werkte het helaas helemaal niks. Hopelijk bij jou wel

2 jaar geleden

Wij hebben deze niet gebruikt maar hebben infacol en sab simplex in huis. We merken dat de sab simplex echt veel beter werkt. Misschien heb je er iets aan

2 jaar geleden

Reactie op jacq1996

Mocht je flesvoeding geven. Wat je eventueel ook zou kunnen proberen is min ...
Dit schijnt dus een fabel te zijn onze dochter krijgt juist krampjes van mineraal water dit waarschijnlijk door het zout wat word toegevoegd. Ik wist dit ook niet maar jeugdverpleegkundige van het cb vertelde me dit. En dan ligt het er ook nog aan waar en van welk merk je mineraalwater koopt. https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voeding-en-voedingsstoffen/wat-is-beter-bronwater-mineraalwater-of-kraanwater.aspx