27 Reacties

één maand geleden

Tip tegen krampjes: prebiotica! Van Laveen of orthiflor

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Ik gebruik orthiflor! Het vermindert het echt idd maar nog steeds best ongemak. Was er 2 dagen mee gestopt en die 2 dagen waren echt een ramp. Heb het meteen weer aangeschaft

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

Wij zijn toevallig dit weekend begonnen! Hoe snel mag je effect er van verwachten?

één maand geleden

Hier hetzelfde. Dochter is van 3 mei en krijgt volledig borstvoeding. Osteopaat kon niks vinden, huisarts schreef lactulose voor wat het alleen maar erger maakte, probiotica geprobeerd, cb zegt nu mogelijk koemelk allergie dus dat eet en drink ik niet meer om te kijken of het helpt. Heb nu ook sab simplex gehaald om te kijken of dat wat doet. Het is zo zoeken.. Er is volgens mij geen wondermiddel en ze moeten er overheen groeien, maar wat is het pittig als ze zoveel huilt van de kramp zeg. Vaste hapjes ook nog niet geprobeerd. Gisteren had ze gelukkig sinds heel lang wel een goede dag en nacht 🙏

één maand geleden

Reactie op CRMN•

Wij zijn toevallig dit weekend begonnen! Hoe snel mag je effect er van verw ...
1-2 weken!

één maand geleden

Reactie op Maanlicht

1-2 weken!
Oké, dan houden we dit zeker nog even vol! Dankjewel 😊

één maand geleden

Reactie op Sunnytina

Ik hoorde juist dat dit echt achterhaalt is en helemaal niet in je moederme ...
Helaas... loop toch echt in het ziekenhuis met mn baby omdat hij intolerantie is voor sommige dingen die ik eet... Ik mag van diëtist en kinderarts niet meer pittig eten. 😅