5 Reacties

3 maanden geleden

Hier was het ook na elke voeding door de verborgen reflux. Wij geven haar kunstvoeding (Hero) nu hebben we de Hero classic met de Hero comfort gemengd. Die is wat dikker dus komt minder omhoog. En heeft ze het nog heel af en toe. Ik weet niet of je borstvoeding of kunstvoeding geeft? Je kan dan ook johannesbroodpitmeel in de fles doen maakt het ook dikker

3 maanden geleden

Onze dochter heeft heel vaak de hik, geloof dat het er beetje bijhoort. Ik vermoed geen heftige reflux bij haar. Sowieso hebben baby’s allemaal beetje reflux, het maagklepje moet nog goed dicht gaan, dit vertelde het cb aan mij. Ik maak mij geen zorgen, vind het wel zielig als ze heftig de hik heeft.

3 maanden geleden

Reactie op Mel0624

Hier was het ook na elke voeding door de verborgen reflux. Wij geven haar k ...
Dank voor je reactie! Ja zat ook te denken aan verdikken van de voeding. Geef borstvoeding en kunstvoeding. Wellicht dat het spugen dan ook wat minder wordt!

3 maanden geleden

Reactie op wendy0104

Onze dochter heeft heel vaak de hik, geloof dat het er beetje bijhoort. Ik ...
Geloof ook dat het er bij hoort hoor, maar zo hard hikken na elke voeding is wel sneu en vervelend voor haar. Ze is nog klein, hopelijk wordt het beter met de tijd! Dank voor je reactie!

3 maanden geleden

Volgens de osteopaat is de hik heel normaal en juist goed voor de ontwikkeling van het middenrif! Onze kleintjes hebben er nauwelijks last van, wij vinden het meestal erger dan dat ze het zelf ervaren 🙈