23 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze van Jysk, bevalt tot dusver prima! Lekker zacht, fijne armleuningen en hoog genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op Manuelle24

Wij hebben deze van Jysk, bevalt tot dusver prima! Lekker zacht, fijne arml ...
Dankjewel voor je reactie! Ziet eruit als een lekkere stoel. Is de rugleuning hoog genoeg dat je hier ook je hoofd tegenaan kunt laten rusten? Ik kan dat zo moeilijk inschatten van foto’s 😅

2 jaar geleden

Wij hadden deze al met ons eerste kindje. Geen hoge rugleuning, maar wel een heer-lijke stoel. We hebben er ook een bijpassende poef bij. Stoel wordt nu nog steeds gebruikt om samen boekjes te lezen.

2 jaar geleden

Reactie op kvv

Dankjewel voor je reactie! Ziet eruit als een lekkere stoel. Is de rugleuni ...
Ja voor mij wel! Ik ben 170 ongeveer, mijn man kan wel zijn achterhoofd erop laten rusten maar niet er met zijn hele hoofd tegenaan, hij is 190!

2 jaar geleden

Reactie op Manuelle24

Wij hebben deze van Jysk, bevalt tot dusver prima! Lekker zacht, fijne arml ...
Deze hebben we ook, ik ben 166 en kan mijn hoofd er ook wel tegenaan laten rusten! Alleen een waarschuwing voor de kleur, hij is niet wit maar erg crème, dus bij mijn andere teddy spulletjes komt hij redelijk geel over!

2 jaar geleden

Thanks voor de reacties allemaal 🙏

2 jaar geleden

Wij hebben deze van de IKEA, zit echt heel lekker en je hoofd kan ook goed leunen. Is wel aan de grote kant, maar is het helemaal waard.

2 jaar geleden

Reactie op Anniqueelise

Wij hebben deze van de IKEA, zit echt heel lekker en je hoofd kan ook goed ...
Ziet er echt heel relaxed uit!

2 jaar geleden

Ik vond het wel heel fijn dat die van ons kan schommelen... (is niet jouw vraag, ik weet het 😅)

2 jaar geleden

Wij hebben deze van Jysk in het grijs, is wat kleiner/smaller. Groter konden wij niet kwijt maar denk dat dit perfect is. Fijne hoogte armleuning en rugleuning. Wij zijn beide niet heel groot (161/173)

2 jaar geleden

Reactie op Anniqueelise

Wij hebben deze van de IKEA, zit echt heel lekker en je hoofd kan ook goed ...
Hoe heet deze stoel ? 💕

2 jaar geleden

Reactie op Aurora1

Hoe heet deze stoel ? 💕
Volgens mij is dat de IKEA Strandmon

2 jaar geleden

Reactie op Aurora1

Hoe heet deze stoel ? 💕
IKEA Strandmon! Wij hebben hem via marktplaats weten te scoren, maar ze verkopen ze ook nog gewoon in de winkel!

2 jaar geleden

Wij hebben zo'n kleine bouclé / teddy sofa van de karwei (maar dan via marktplaats)!

2 jaar geleden

Leuk om te zien allemaal 🥰 toch ook maar eens bij de IKEA langs..

2 jaar geleden

Reactie op LauraLau

Ik vond het wel heel fijn dat die van ons kan schommelen... (is niet jouw v ...
Welke hebben jullie? Ik zou eigenlijk ook een schommelstoel willen maar ben de juiste nog niet tegengekomen helaas haha

2 jaar geleden

Wij hebben deze op het oog, vind het ook wat groot en niet super mooi. Maar vond deze zelf wel stuk lekkerder zitten dan die van de jysk die je veel ziet (vind die wel iets mooier). In afmetingen valt ie nog enigszins mee. https://www.ikea.com/nl/nl/p/oskarshamn-oorfauteuil-tibbleby-beige-grijs-20523611/#content

2 jaar geleden

Reactie op Patricia_md

Wij hebben deze op het oog, vind het ook wat groot en niet super mooi. Maar ...
Ah ja.. ik zit precies in dezelfde twijfel haha

2 jaar geleden

Reactie op kvv

Ah ja.. ik zit precies in dezelfde twijfel haha
Het is ook lastig. Als ik rondvraag zijn er mensen die de stoel amper gebruiken en mensen die erbij zweren..

2 jaar geleden

Reactie op Patricia_md

Het is ook lastig. Als ik rondvraag zijn er mensen die de stoel amper gebru ...
Op mijn dochter haar kamer staat ook een stoel die ik dagelijks gebruik. Ik mis alleen de hoge rugleuning om zelf ook in weg te doezelen bij nachtvoedingen bijvoorbeeld straks met de kleine man :-) daarom ben ik op zoek naar een nieuwe stoel