9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook de grote hemnes kast als commode. Kan ook nog wel wat inspiratie gebruiken! We hebben de deurknoppen in ieder geval vervangen met 'bloem' deurknoppen en verder weet ik het ook nog niet.

2 jaar geleden

Wij hebben bij de 1e een plankje erboven hangen, maar dat zou ik nu uit ervaring afraden. Tegen de tijd dat hij kon staan werd dat ding veel te interessant 😅. Zeker als je op een gegeven moment staand moet verschonen is het een extra last. Bij de 2e gaan we boven de commode de muurschildering maken

2 jaar geleden

Wij hebben de knopjes vervangen voor dierknopjes. Van Ali expres, dat scheelde mega veel geld. Wij hebben de de commode tegen een hoek staan. Op de korte kant aan de muur hangen de kruidenrekjes van de ikea. Daarop staan boekjes en een knuffeltje. Aan de lange wand hebben we nog zo'n rekje, maar dan op de kop met kleding eraan. Alleen deze hangt net naast de commode, zodat de kleine niet kan gaan grijpen straks.

2 jaar geleden

Wij hebben bij de eerste twee keer het Bekvam kruidenrekje opgehangen, eentje op zijn kop en eentje gewoon. Treintje met de naam erop, muziekhanger eraan en een paar leuke boekjes. Wel hoog genoeg gehangen zodat ons kindje er niet bij kan. Gaat nu met 1,5 jaar nog steeds goed. Deze commode gaan ze zometeen delen, dus ik denk dat er een tweede lettertreintje bij komt 😊.

2 jaar geleden

Zo hebben wij het! Dit is in onze slaapkamer. We hebben een cosleeper. In de babykamer staat een andere commode. Daar willen we ook de ikea kruidenrekjes boven hangen en verder geen spiegel o.i.d.

2 jaar geleden

Wij hebben bij de 1e een plankje erboven hangen, maar dat zou ik nu uit erv ...
Hahaha precies dit. Wij hadden er boekjes op staan, nou die gingen er snel af toen hij kon staan, want werden steeds op onze hoofden gegooid 😂 nu alleen nog zn muziekknuffel erop liggen, want die doet niet zo'n zeer als die op je gegooid wordt en kan niet kapot.

2 jaar geleden

Dank voor de reacties. Ik heb dus 2 plankjes van de ikea die ik boven elkaar wil doen en ernaast wil ik dan ook iets, omdat de commode best breed is. Bij ons zoontje hadden we dat ronde wandrek van de xenos en een paar van die rotan spiegeltjes, maar ik wil dus niet dat het weer hetzelfde kamertje wordt… daarom kom ik er maar niet uit. Heb blijkbaar al mijn inspiratie al bij ons eerste kindje gebruikt😂

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Bij mijn twee de destijds gekozen voor een rond plankje, vond ik toen ook echt wat anders. Zoiets