21 Reacties

2 maanden geleden

Soms denken wij ‘s avonds: jeetje, ze heeft gewoon niks anders gedaan dan heel de dag in de box gelegen 😂 Kroelen vind ze niks. En wandelen in de wagen ook niet. Dus het is letterlijk heel de dag box, alleen voor flesje er even uit en tussen de middag een slaapje op bed. 🤭 In de box is ze momenteel gek op de volgende dingen: - enorm kleurrijke baby gym met piano bij de voeten. Wanneer ze dan trapt komt er muziek. - een knisper lapje. - een pop. - een spiegel boven haar (is ze hele gesprekken aan het voeren) - snoezel lamp vind ze ook echt geweldig. Met deze dingen kan ze zich de hele dag vermaken!

2 maanden geleden

De oball, sophie de giraffe maar dan deze variant: https://www.bol.com/nl/p/sophie-giraf-bijtring-very-soft-baby-speelgoed-kraamcadeau-babyshower-cadeau-100-natuurlijk-rubber-in-gerecyled-geschenkdoosje-met-organic-katoenen-strikje-vanaf-0-maanden-bruin-beige/9200000074899784?referrer=socialshare_pdp_androidapp En een waterspeelmat voor tummytime is hier een groot succes!

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Soms denken wij ‘s avonds: jeetje, ze heeft gewoon niks anders gedaan dan h ...
Momenteel heb ik haar even op de grond liggen zodat ze ook even een andere ‘omgeving’ ziet dan alleen maar haar box en die kant van de woonkamer 😂

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Dit is wel echt een hippe box. Ik zou er ook niet uit willen haha

2 maanden geleden

Freddy de vuurvlieg!

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Die bouwt der eigen feestje daar, snap wel dat ze er niet uit🤭

2 maanden geleden

Reactie op JJ010624

Freddy de vuurvlieg!
Ja, deze! Hoorde meerdere over dus toch maar gehaald maar wat een succes hier.

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Wat leuk zeg!! Heb je misschien een linkje van de lamp? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mel0624

Ja, deze! Hoorde meerdere over dus toch maar gehaald maar wat een succes hi ...
Ja wat een succes is dat ding hè. Hij kan er zo een uur zoet mee zijn haha

2 maanden geleden

Reactie op GetalenteerdeSaffier314285

Wat leuk zeg!! Heb je misschien een linkje van de lamp? 😊
Is van de action! Voor 8,-. Je hebt disco stand er op maar ook een hele rustige stand, die zet ik altijd voor mijn dochtertje aan met een rustgevend muziekje of zonder muziek 🥰

2 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Wat een leuke ideeën! Hoe heb je het spiegeltje boven haar gekregen?

2 maanden geleden

Reactie op TessaTJ

Wat een leuke ideeën! Hoe heb je het spiegeltje boven haar gekregen?
Op een andere foto hier die ik geplaatst heb zie je mijn dochtertje liggen op een groen kleedje met een boog er boven. Hier heb ik de spiegel aanvast gemaakt met touwtjes. Dit hadden ze op de opvang gedaan en dacht oh! Zo’n kleed en boog heb ik ook en die spiegel heb ik ook! Haha. Dus meteen gedaan en nu kletst ze heel de dag tegen zichzelf 😋

2 maanden geleden

Hier is een zwart wit boekje echt favoriet! Baby ziet van oogappeltje heet ie. En haar babygym vindt ze ook vaak langere tijd leuk. Maar het leukste vindt ze om in de wipstoel of op onze benen te zitten/liggen en gezellig te kletsen 🥰

2 maanden geleden

Momenteel (12 weken) is deze ezel van playgro groot favoriet.

2 maanden geleden

Hier momenteel een hoop frustratie met speeltjes! Onze zoon stopt alles in zijn mond, wat natuurlijk vaak niet lukt, waardoor hij ontzettend driftig wordt haha! Vanaf welke leeftijd is deze orale fase voorbij en wordt er meer gespeeld?

2 maanden geleden

Lievelingsspeelgoed van ons zoontje van 15wk is gewoon een simpele hydrofiele doek (lol). Kunnen we uren kiekeboe mee spelen en op sabbelen. Zodra ik het over hem heenleg al de grootste glimlach

2 maanden geleden

Speeltjes van Little Dutch vind de mijne leuk

2 maanden geleden

Deze is ook leuk voor in de wagen

2 maanden geleden

En deze op het kdv

2 maanden geleden

https://youtu.be/Y_8nlwkioLw?si=oNMgXEs8JmuWpLHJ Ik vond dit een inspirerend filmpje over montessori activiteiten met baby's