7 Reacties

één maand geleden

hier ook het is s’nachts bij ons best fris dus onze dochter heeft een langemouwen romper aan met een pyjama een slaapzak en een lakentje overheen. ik merk dat ze anders meer wakker word s’nachts omdat ze het te koud heeft

één maand geleden

Ons zoontje slaapt ook met pyjama en 3.0 tog slaapzak plus laken en deken😊

één maand geleden

Die van ons ook. Warme slaapzak, lange mouwen pyjama en romper en dan een lakentje met een schapenwollen deken erover. Nu ik het zo schrijf klinkt het als zo veel laagjes maar hij slaapt heerlijk en heeft het lekker warm en niet heet in z'n nekje.

één maand geleden

Hier ook lange mouwen romper, pyjama, dikke slaapzak (nog wel zonder mouwen), lakentje en dekentje.

één maand geleden

Reactie op Meibaby2024

Die van ons ook. Warme slaapzak, lange mouwen pyjama en romper en dan een l ...
Heeft het slaapzakje ook een tog waarde? Is het dik? Hoe veel graden is het op de kamer? Mijn dochtwr heeft ook en schapenwollenn deken, met lange mouwen pyjama (boxpakje) en lange mouwen romper. Weet niet zo goed of ik ook een slaapzakje moet gebruiken. Haar kamer is gemiddeld 20 graden in de nacht

één maand geleden

Hier is het 16 graden op de kamer. Korte mouwen romper, pyjama, sokjes en slaapzak van 3.0 TOG.

één maand geleden

Reactie op ss00

Heeft het slaapzakje ook een tog waarde? Is het dik? Hoe veel graden is het ...
Ik heb geen idee van TOG waardes 😆 Maar hij is dik, een winterslaapzak zou ik het wel noemen en de kamer is fris (geen verwarming aan).