20 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje 10 weken sabelt ook veel aan handjes en blaast ook belletjes en kijkt me ook heel verbaast aan

3 maanden geleden

Als ik dit lees, kon het net zo goed over onze dochter gaan. Alles wat je beschrijft, doet ze ook. Ik ben met alles wel oké, alleen vind ik het echt lastig dat ik haar niet kan neerleggen om wat dingen te kunnen doen 🙈

3 maanden geleden

Reactie op anna0102

Mijn dochtertje 10 weken sabelt ook veel aan handjes en blaast ook belletje ...
En wil ook graag bij me blijven dus denk inderdaad sprong 3

3 maanden geleden

Reactie op LikeTABU

Als ik dit lees, kon het net zo goed over onze dochter gaan. Alles wat je b ...
Ahh echt herkenbaar. Vandaag was ik de dag alleen thuis en de kleine kan door een operatie even niet in de draagzak. Mama mia de hele dag mn kind gedragen. Mijn armen, nek en rug 😔 maar tegelijkertijd ook heerlijk zo'n kindje op je.

3 maanden geleden

Reactie op anna0102

Mijn dochtertje 10 weken sabelt ook veel aan handjes en blaast ook belletje ...
Precies dit doet ons dochtertje ook

3 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde! Jongetje van 9 weken oud maar is ook al wat verder in zijn ontwikkeling

3 maanden geleden

Het is net alsof je onze dochtertje van 10 + 2 weken beschrijft. Zij zit ook meestal een anderhalve week à 1 week van te voren in de sprong. Ze sabbelt op onze mouw, schouder, arm, haar duimpje allen met flinke smak geluiden. Blaast belletjes en klimt van mijn schouder als ze moet boeren terug naar de arm (verschuift zich steeds). Ze volgt beweging en is weer huilerig en hangerig.

3 maanden geleden

Jouw verhaal is echt precies mijn zoontje van 10 weken met ook gezondheidsproblemen afgelopen weken dus ik was ook al aan het zoeken of ik wat verkeerd deed of waar het aan kon liggen etc

3 maanden geleden

Hier hetzelfde .. meisje ook 10 weken en doet dezelfde dingen. Ook geboren met 40+6 Slapen gaat ook wat minder 🙈

3 maanden geleden

Hier ook super herkenbaar! Belletjes blazen, sabbelen op alles wat in de buurt van zijn mond komt, ineens vanuit niets gillen ook aan de borst. Kleintje is nu 10,5 week en met 41+2 geboren. Doet dit al wel even weet niet precies hoe lang.

3 maanden geleden

Reactie op MMEB

Hier ook super herkenbaar! Belletjes blazen, sabbelen op alles wat in de bu ...
Dat gillen en krijsen aan de borst he! Zo vreemd. Hij heeft dit nooit gedaan en is nu alleen rustig te krijgen door een speen en daarna weer aan proberen te leggen....

3 maanden geleden

Onze zoon drinkt ineens veel minder. Is dit herkenbaar bij sprong 3??

3 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Dat heeft mijn zoon ook, hij is nu 10.5 week. Ik weet niet of hij in een sprongetje zit maar ik vind het wel bijzonder.

3 maanden geleden

Reactie op Rieknola

Dat heeft mijn zoon ook, hij is nu 10.5 week. Ik weet niet of hij in een sp ...
Onze zoon is 11 weken, maar gaat al sinds vrijdag zo. Dan zal het er misschien wel bijhoren?! Verder doet hij het goed en merken we niets aan hem

3 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Hier idem dito... zal er dan inderdaad wel bij horen. Geloof niet zo in sprongetjes maar wel opvallend dat jullie het ook hebben..

3 maanden geleden

Allemaal heel herkenbaar! Onze zit ook in 3, en doet dit ook

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter krijst zodra ze de fles voelt. Wel honger maar niet drinken, hopelijk is dit idd sprong 3 en geen andere reden! Fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn waarbij de kindjes dit doen

3 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Mijne juist veeeel meer. Vanmiddag heeft hij er 40 minuten aangehangen terwijl hij meestal maar 7 doet...

3 maanden geleden

Hier ook sprong 3 aan de gang denk ik, de vorige 2 sprongen begon ze ook bijna een week eerder dan de app aangaf. Dochter is 10+3 weken. Doet slaapjes van 30 á 40 minuten per keer, hiervoor sliep ze vaak 1,5/2 uur. En ook steeds kleine flesjes en vaker op de dag, hierdoor komt ze qua ml wel bijna hetzelfde uit

3 maanden geleden

Ooh wat fijn om dit te lezen! Mijn dochter wil sinds gister overdag bijna niet meer slapen, steeds even een halfuurtje ipv 2 a 3 uur.. en ze wil de hele dag drinken! Ik dacht dat het nog te vroeg was voor een sprongetje (ze is 10,5 week) maar zo te zien is dat het gewoon. Hoelang duurt zoiets?😅