20 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op LikeTABU
Als ik dit lees, kon het net zo goed over onze dochter gaan. Alles wat je b ...
Ahh echt herkenbaar. Vandaag was ik de dag alleen thuis en de kleine kan door een operatie even niet in de draagzak. Mama mia de hele dag mn kind gedragen. Mijn armen, nek en rug 😔 maar tegelijkertijd ook heerlijk zo'n kindje op je.
3 maanden geleden
Hier ook precies hetzelfde! Jongetje van 9 weken oud maar is ook al wat verder in zijn ontwikkeling
3 maanden geleden
Het is net alsof je onze dochtertje van 10 + 2 weken beschrijft. Zij zit ook meestal een anderhalve week à 1 week van te voren in de sprong.
Ze sabbelt op onze mouw, schouder, arm, haar duimpje allen met flinke smak geluiden.
Blaast belletjes en klimt van mijn schouder als ze moet boeren terug naar de arm (verschuift zich steeds). Ze volgt beweging en is weer huilerig en hangerig.
3 maanden geleden
Onze zoon drinkt ineens veel minder. Is dit herkenbaar bij sprong 3??
3 maanden geleden
Reactie op Rieknola
Dat heeft mijn zoon ook, hij is nu 10.5 week. Ik weet niet of hij in een sp ...
Onze zoon is 11 weken, maar gaat al sinds vrijdag zo. Dan zal het er misschien wel bijhoren?! Verder doet hij het goed en merken we niets aan hem
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Onze zoon drinkt ineens veel minder. Is dit herkenbaar bij sprong 3??
Hier idem dito... zal er dan inderdaad wel bij horen. Geloof niet zo in sprongetjes maar wel opvallend dat jullie het ook hebben..
3 maanden geleden
Hier ook sprong 3 aan de gang denk ik, de vorige 2 sprongen begon ze ook bijna een week eerder dan de app aangaf. Dochter is 10+3 weken. Doet slaapjes van 30 á 40 minuten per keer, hiervoor sliep ze vaak 1,5/2 uur. En ook steeds kleine flesjes en vaker op de dag, hierdoor komt ze qua ml wel bijna hetzelfde uit
3 maanden geleden
Ooh wat fijn om dit te lezen! Mijn dochter wil sinds gister overdag bijna niet meer slapen, steeds even een halfuurtje ipv 2 a 3 uur.. en ze wil de hele dag drinken! Ik dacht dat het nog te vroeg was voor een sprongetje (ze is 10,5 week) maar zo te zien is dat het gewoon. Hoelang duurt zoiets?😅