10 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even..🙂

2 maanden geleden

Wij hebben de luxe variant, komt een zelf opblaasbaar (dun) matrasje bij. Twee weken gebruikt op vakantie, ideaal! Zou bij deze variant niet nog een extra matras ofzo gebruiken, onze dame ligt er prima op.

2 maanden geleden

Wij hebben de peuter variant, precies uit diezelfde overweging en dat werkt prima. Te groot maakt toch niet uit, beter dan te klein ;) we zijn er heel blij mee en inderdaad ook via MP gekocht. Op Vinted vond ik ze in vergelijking met MP nog steeds vrij duur.

2 maanden geleden

Wij hebben ook de peuter variant! Wel alvast met de upgrade naar een dikker matrasje. Vind het ideaal :) Kan me voorstellen dat het dunne matrasje niet heel lekker meer ligt als ze ouder zijn.

2 maanden geleden

Wij hebben de infant deluxe, heel fijn bedje maar onze 4 maanden oude zoon groeit er al bijna uit. Daarom hebben we nu ook de baby luxe besteld met dikker matrasje en luchtdoorlatende topper

2 maanden geleden

Wij hebben ze beide, met name omdat de oudste (2,5) nu in de peutervariant ligt omdat zijn broertje nu in het babytentje slaapt. Anders had hij nog prima in het babytentje gepast deze zomervakantie. De tentjes staan bij ons altijd op een bed, babytent past prima op een eenpersoonsbed de peutervariant niet. Dan liggen ze sowieso al zacht. En anders kan je nog dat dikkere matje kopen of een badhandoek/fleecedeken eronder leggen is ook zacht. De tentjes zijn regelmatig in de aanbieding bij deryan zelf en black friday komt er ook aan. Anders kan je nog op marktplaats etc kijken.

2 maanden geleden

Reactie op leo91

Wij hebben ze beide, met name omdat de oudste (2,5) nu in de peutervariant ...
Past de peuter variant niet op een 1 persoonsbed nee? Hmm.. Zie afmetingen 136x91x72 staan; 91 cm is dan dus de breedte en 72 de hoogte?😬

2 maanden geleden

Wij hebben de peuter variant met 3d welcool matras, leek me veiliger dan zonder. Mee op vakantie gehad was top en zeker niet te groot. Ze sliep er lekkerder in dan in haar eigen bedje thuis. Ik heb nog een helemaal nieuwe in de doos hier staan, door miscommunicatie hadden we er een cadeau gekregen en een zelf gekocht. Laat maar weten als je interesse hebt.

2 maanden geleden

Reactie op Fleur0206

Wij hebben de peuter variant met 3d welcool matras, leek me veiliger dan zo ...
We hebben misschien wel interesse, ik voeg je even toe zodat ik je kan berichten

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje4-92

Past de peuter variant niet op een 1 persoonsbed nee? Hmm.. Zie afmetingen ...
Nee die is 90 centimeter breed en een eenpersoonsbed is dat ook. Het past precies maar als ze door hun bed heen en weer gaan in hun slaap liggen ze met tent en al op de grond. Heeft de oudste getest op vakantie, gelukkig lag hij er net in en wilde hij een kus geven toen de rits dicht was en kon hij er heel hard om lachen. Nu liggen ze nog stil maar als ze ouder zijn gaan ze heel hun bedje door, onze zoon wel iig, overdwars en ondersteboven hij krijgt het voor elkaar.