Toch maar even een topic gemaakt😊
Mijn zoontje van vier maanden heeft inmiddels meer dan een week diarree.
Eigenlijk bij elke Voeding wel een hele waterige luier…. Ik ben met hem bij de dokter geweest en die had niet echt een oplossing.
Hij krijgt nu voor elke Voeding ors maar alleen om de darmwand wat te ondersteunen, hij is verder niet ziek of uitgedroogd ofzo…
Iemand hier ervaring mee? Tips zijn welkom!! We vertrekken zondag voor twee week naar Spanje en vind het toch vervelend vertrekken zo!
Ohh echt? Dat zou natuurlijk ook kunnen! Vind het zo sneu, hij heeft er hel ...
Jaa hadden we hier ook helaas kwam toen ook luieruitslag bij kijken want hij begon ook snachts te poepen😥. Hoop dat het snel over gaat voor je kleintje !
Ik vind dit toch altijd een lastige met het stukje diarree.. misschien een domme vraag, maar hoe zie je nou bij een baby of het echt diarree is ? De ontlasting van mijn dochtertje is eigenlijk altijd heel dun (ik dacht dat dat eigenlijk ook normaal was zolang ze nog geen vaste voeding krijgen)
De kleur wisselt wel regelmatig van geel naar bruin en soms zelfs groen!
Ik vind dit toch altijd een lastige met het stukje diarree.. misschien een ...
Hier ook altijd waterdunne ontlasting gehad (die ook mega stonk) ik dacht dus ook dat dat normaal was. Bij het cb zeiden ze dat het kon wijzen op iets van een lactose intolerantie oid maar zolang de kleine er geen last van leek te hebben adviseerde ze niets anders te doen behalve niet te lang wachten met hapjes. Sinds hij hapjes krijgt (en die lust ie graag) is z’n ontlasting ook ‘beter’!