8 Reacties

vorige week

Mijn dochter is 21 maanden en m’n zoon morgen 5 maanden. Het is pittig maar oh zo mooi 🥰. Wij wouden sws niet veel leeftijdsverschil maar zo dicht op elkaar was niet helemaal de bedoeling. Maar zo hebben ze later wel veel elkaar

vorige week

Onze jongens schelen precies 2 jaar en 1 dag en doen nu alles samen. Soms pittig maar vooral erg leuk. Ze groeien nu samen op en hebben dan ook een band.

vorige week

Mijn broertje en ik schelen 2.5 jaar en zijn altijd 2 handen op een buik geweest. En nog steeds zie ik hem elke dag. Mijn zoontje en dochtertje schelen 2 jaar en 2 maand, ik hoop dat zij dat ook krijgen🥰 this zoals iedereen zegt pittig, maar ze hebben wel veel aan elkaar, nu nog een stuk minder dan straks

vorige week

Mijn zus en ik schelen 4 jaar en hebben een hele goede band. Altijd gehad. Ik denk dat het niet altijd te maken heeft met het leeftijdsverschil. Het voordeel hiervan lijkt mij dat als je 1e kindje naar de basisschool gaat je alle aandacht hebt voor je 2e kindje.

vorige week

Onze jongens schelen 14 maand en ze zijn nu al echte vriendjes van elkaar. Ik hoop dat dit ook zo blijft. Maar leeftijd zegt niet veel. Mijn zusje en ik schelen nog net geen 2 jaar maar mijn band met haar is minder/anders dan wat ik had met mijn jongste zusje waar ik 8 jaar mee scheelde.

vorige week

Mijn kinderen schelen ruim 1,5 jaar. Ik had er liever meer tijd tussen gehad. Ik had langer willen genieten van de oudste en hij moest al zo snel ‘groot’ worden in sommige dingen. Als het met je eigen leeftijd kan, zou ik lekker wachten tot je eraan toe bent. Mij lijkt 3-4 jaar een heerlijk leeftijdsverschil, lekker twee keer volop genieten.

6 dagen geleden

Mijn derde dochter en zoontje (vierde kind) schelen precies dat. En ik vind het zooooveeel pittiger dan mn oudste twee dochters die 3 jaar en 4maanden schelen. En die oudste twee zijn nu 15 en 18 en zijn echt best friends. Gaan samen uit eten. Samen shoppen. Helpen elkaar met huiswerk zonder ik dat hoef te vragen. En t was veel makkelijker toen ze kleiner waren. Want de oudste had al een beetje begrip dat de jongste nog niets snapte enzovoort.

3 uur geleden

Ik ben nu zwanger van de 2e, ze schelen straks 2 jaar en 4 maanden. Mijn dochter is geobsedeerd met babys en poppen dus ik denk dat ze het geweldig gaat vinden ☺️. Tuurlijk wordt het straks chaos maar lijkt me ook wel weer heel leuk dat verschil in leeftijd