10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb doonails ben er enorm tevreden over alleen wat mogelijk kan zijn tijdens de zwangerschap de nagels mogelijk minder goed hechten aan je eigen nagels omdat (wat ik heb begrepen van een nagelstyliste) dat je nagels (en negelbedden) de plek is waar je hormonen ook uitscheiden hierdoor hechten dus je nep nagels of andere minder goed. Maar verder is het wel veilig te gebruiken als je ook maar oppast met de nagel dampen
2 jaar geleden
Waarom wordt gellak afgeraden? Ik doe dit elke 3 weken maar ik wist dit niet 🫠🫠🫠
2 jaar geleden
Ik heb onlangs de Doonails kit uitgeprobeerd omdat ik hoorde dat gellak (uv-lamp) tijdens de zwangerschap niet ideaal is. Over het algemeen ben ik tevreden, maar ik moet nog wat oefenen - de eerste keer net iets te dik aangebracht! 😅
Wat me opviel, is dat de base coat, activator en top coat behoorlijk sterk en chemisch ruiken. Na gebruik kreeg ik zelfs hoofdpijn. Hoewel online wordt gezegd dat het geen kwaad kan tijdens de zwangerschap, overweeg ik misschien toch een mondkapje te gebruiken de volgende keer. 🤔
2 jaar geleden
gellak wordt toch alleen afgeraden omdat het minder goed blijft zitten ivm hormoonhuishouding? Of zijn er nieuwe ontwikkelingen?
2 jaar geleden
Reactie op bbgrlkl
Ja ik gebruik het gewoon! Nu even gestopt en jeeeetje wat zijn m’n nagels b ...
Jaa dat had ik bij mijn gellak ook vaak. Erg jammer. Maar dat kwam vooral omdat het erg snel losliet en ik er dan aan ging peuteren😅🤦♀️ dus ben benieuwd of dipping powder langer zal blijven zitten dan een week😄
2 jaar geleden
Reactie op ndv21
Volgens mij heeft het te maken met de UV- lamp. Maar verder durf ik niet te ...
Ohh oke dankjewel, ik zal het ook eens aan m’n nagelstylist vragen 🤗
2 jaar geleden
Reactie op bbgrlkl
Ja ik gebruik het gewoon! Nu even gestopt en jeeeetje wat zijn m’n nagels b ...
ik gebruik een peelof base en mij nnagels
blijven in perfecte staat 🥰