16 Reacties
4 maanden geleden
Onze zoon is nu 7 weken en slaapt vanaf 3 weken al door elke nacht van ongeveer 23.30 tot 6/7uur. Wel flinke jongen met geboorte al (4500gram).
Volgensmij geen probleem, hij liet zich anders ook goed horen.
4 maanden geleden
Onze man slaapt ook rustig van 22.00 tot 7 uur. Hoe langer hoe lekkerder voor papa en mama. En idd als hij honger heeft meld hij zich wel.
4 maanden geleden
Ons zoontje is ook 9 weken en slaapt al een paar nachten heerlijk door van 23-07 uur ongeveer. Maak hem ook niet wakker, hij meld zich vanzelf in de ochtend als hij honger heeft.
4 maanden geleden
Komt hij wel gewoon goed aan? Dan kun je hem prima zelf laten komen hoor. Wat ze snachts missen halen ze overdag weer in. Ons zoontje van 10 weken slaapt van 23u tot 10u aan een stuk door en dat vonden ze bij het cb ook helemaal dikke prima!
4 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Komt hij wel gewoon goed aan? Dan kun je hem prima zelf laten komen hoor. W ...
Wat goed zeg, hebben jullie toen overdag meer voeding gegeven omdat hij in de nacht minder drinkt? Wij doen dat nu niet maar merk dat hij overdag wel wat meer honger heeft. Hij drinkt nu met 9 weken 150+5 en dan 6 voedingen per dag. Vraag mij af of dat op te hogen is of dat het teveel is voor hem.
4 maanden geleden
Reactie op Jessara
Komt de baby wel goed aan? Onze baby van 7 weken hoeven wij niet te wekken. ...
Ons zoontje eet heel goed nu al 160 dus denk het wel
4 maanden geleden
Mijn zoontje moet 750 ml (5 x 150+5) en ik probeer hem dat te geven overdag met de laatste fles tussen 10 en 12 (ligt eraan hoelaat hij sochtends komt). Zo komt hij wel aan zn voeding en kan hij snachts lekker doorslapen. Voor ons als ouders ook erg prettig. En meestal komt hij na 6 uurtjes maar ook af en toe na 8. CB zei dat zolang hij aan de voeding komt ik hem gewoon mag laten slapen.
4 maanden geleden
Reactie op Cinniexxx
Mijn zoontje moet 750 ml (5 x 150+5) en ik probeer hem dat te geven overdag ...
En int begin vond ik het een beetje spannend want "straks hoor ik hem niet" maar moeder instinkt is aanwezig en ik word echt wel wakker als hij geluidjes maakt. Ook moet ik straks weer werken dus heerlijk dat hij snachts doorslaapt
4 maanden geleden
Wij laten hem ook door slapen. Onze zoon is 11 weken en krijgt door de dag heen 5 flessen 180+6. Soms gaan ze op, soms laat hij een bodempje staan.
De laatste fles proberen we rond 23u te geven, waarna hij lekker slaapt tot 5 a 6 uur 's ochtends.
Gisteren heeft hij om 23u een fles gehad en hij slaapt nu nog zelfs! Ik lig heerlijk naar het beeld op de babyfoon te kijken, haha..
4 maanden geleden
Reactie op daphneschouten450
Wat goed zeg, hebben jullie toen overdag meer voeding gegeven omdat hij in ...
Ja we merkten dat hij overdag wat minder tijd tussen de flessen liet en alle flessen helemaal leegdronk. Toen zijn we de flessen ook gaan ophogen, hier nu 5x 180+6. Hij weegt 6.5 kg dus zou dat ook wel mogen hebben op een dag.
4 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Ja we merkten dat hij overdag wat minder tijd tussen de flessen liet en all ...
Goed om te weten, ons zoontje is nu 6 kilo. Het zou eigenlijk nog wel iets teveel zijn voor hem maar ga het even aankijken. Dan zouden we ook naar 5 voedingen moeten gaan. Ben benieuwd hoe dat gaat en of dat haalbaar is al.