10 Reacties

4 maanden geleden

Ergobaby embrace!

4 maanden geleden

Ik vond de rekbare doek van babygarden heel fijn! Maar 30 euro, maar echt heel goed. Wij zijn ermee naar Vlieland geweest een midweekje, en ik heb de hele tijd mijn zoon erin gedragen toen! https://www.babygarden.nl/baby-garden-draagdoek-beige-original.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwhIS0BhBqEiwADAUhc4iCafsU0Kz5CXMWcfhS6k3h6byNtVGvdpMSfwZBlofThcvytY1uuxoCNIgQAvD_BwE Mooi ter overbruggen, het hoeft ook niet super duur toch? 😁

4 maanden geleden

Reactie op greenriri

Ergobaby embrace!
Deze hebben wij ook, maar vind ons meisje (nu 3400 gram) hier eigenlijk ook nog net even wat klein voor

4 maanden geleden

Wij hebben ook een ergobaby maar dan een draagdoek ipv -zak! Wij zijn erg tevreden! https://ergobaby.nl/baby-carrier/baby-wrap/aura-baby-wrap-mesh/aura-babydraagdoek-mesh-soft-grey

4 maanden geleden

Wij hebben ook de ergobaby embrace. Top draagzak en makkelijk zelf om te krijgen. Ons zoontje van 3288 gram kon er vrijwel gelijk in!

4 maanden geleden

Ik heb zelf ook de rookie en onze meid hier vanaf week 2 gewoon in gedaan. Gewicht van rond de 3350 en geen problemen gehad. Tuurlijk de zak is wat groot maar er is een manier waarop je hem kleiner en korter kunt maken, staat ook op hun site

4 maanden geleden

Ik heb voor als ze wat groter is de bykay stretch wrap deluxe. Nu heb ik een veel kleinere draagdoek dat ik cadeau heb gekregen. Merk durf ik niet te zeggen. Het is wel fijn om nu een doek van 3m te gebruiken ipv 6m wanneer ze nog zo klein zijn. Anders heb je heel veel doek over :)

4 maanden geleden

Hoppediz Ultralight is een hele fijne en lichte geweven draagdoek voor jonge baby’s.

4 maanden geleden

Reactie op CiskaK

Ik heb zelf ook de rookie en onze meid hier vanaf week 2 gewoon in gedaan. ...
Oh echt! Ik las dat ze hier echt pas vanaf 3500 gram in kon…. Zal eens proberen, maar vind haar nog zo klein vergeleken met de zak 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Anien

Oh echt! Ik las dat ze hier echt pas vanaf 3500 gram in kon…. Zal eens prob ...
Jaa ik had hetzelfde hoor! Maar je kunt het deel van de doek waar de billetjes komen helemaal inschuiven naar het midden zodat hun korte beentjes er goed in passen en als de zak te lang is kun je de band die om je middel gaat ook een keer omvouwen zodat het lichaampje hoger zit. Beetje lastig uitleggen zo 😅😅