25 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op shadeerachel
Heb m er zo in gedaan zodat ie mee kan kijken. Hij is 8 weken oud
Niet om vervelend te doen hoor, maar volgens mij ‘mogen’ kindjes pas vanaf een maand of 6 voorwaarts in de draagzak ivm ondersteuning. 😊 het ziet er wel schattig uit haha.
3 maanden geleden
Ik heb er ook eentje van ByKay en vond het ook heel lastig inschatten. Uiteindelijk zorgde ik altijd dat ik nog even in een spiegel of raam kon kijken of de beentjes goed in de M positie zaten en voelen of het ruggetje goed ondersteund werd.
3 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Niet om vervelend te doen hoor, maar volgens mij ‘mogen’ kindjes pas vanaf ...
Hij zat er prima in hoor, zat strak tegen me aan.
3 maanden geleden
Vrienden van ons hadden de Tula Explore en die mochten we even lenen en uiteindelijk zelf aangeschaft! Heb hem van de week voor het eerst gebruikt 😁
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op shadeerachel
Hij zat er prima in hoor, zat strak tegen me aan.
https://www.blabloom.com/nl/blog/algemeen/5-redenen-waarom-je-je-kindje-best-niet-met-het-gezicht-naar-voren-draagt/789/
VRIEND
3 maanden geleden
Wij hebben een tula free to grow, maar voor nu in de eerste maanden zweren we bij de ergobaby embrace. Die is super zacht (soort van T-shirt stof) en zit heel comfortabel voor onze baby en ons.
3 maanden geleden
Je hebt op Facebook de groep "draagliefde". Daar zitten draagconsulten die tips geven bij foto's. Zoals hieronder al vaker is gezegd; je kindje is nog te klein voor vooruit kijken.. Alhoewel ik snap dat je kindje het mooi vind die prachtige bomen 🥰 Uiteindelijk je eigen keuze natuurlijk, dus je moet het zelf weten 😉
https://www.draagzak.nl/content/39-vanaf-wanneer-baby-vooruit-in-draagzak#:~:text=Je%20kindje%20in%20een%20draagzak,meestal%20vanaf%20circa%206%20maanden.
Wij hebben een consult gehad en vanuit daar een draagzak gekocht die het beste zat voor ons en voor de baby.
Succes 🍀
3 maanden geleden
Wij hebben een stokke mycarrier. Volgens ons echt de fijnste draagzak! Vooral omdat het rugdeel uit 1 stuk bestaat en dus geen last van schuivende schouderbanden en het gewicht is heel fijn verdeeld. Wij hebben deze 2 jaar geleden aangeschaft voor de oudste. Hebben toen een heleboel draagzakken gepast en dit was voor ons de beste.
Je kunt vaak ook instructiefilmpjes kijken voor de draagzak die je hebt. Ik heb alleen een foto van de allereerste keer dat ik deze draagzak gebruikte met onze oudste. Daar zat hij dus net niet helemaal lekker in de draagzak. Nu hebben we er handigheid in en hangt ze binnen een halve minuut goed in de draagzak😅
3 maanden geleden
Wij hebben een combi draagzak/draagdoek van pure baby love, wij zijn heel enthousiast!
3 maanden geleden
Ik heb ook een bykay draagzak, de click carrier classic, en ben er heel tevreden over. Wat ik doe is zorgen dat hij al vast geklikt is voordat ik de kleine erin doe. Dat de lengte van de banden op je rug al kloppen en de voorste volledig los. Dan is het baby erin (vanaf bovenaf), kijken naar de m houding en rechte rug, even tegen je aan houden en de banden voor aantrekken. Dan zit hij gelijk goed. Dat zonneklepje bovenaan rol ik nu nog op en maak ik met de gespjes vast nadat ik hem een keer om de schouderbanden heb gedraaid. Dan heeft ze nog wat extra steun in haar nek. Zo heb ik onze beide meiden al goed vanaf een week of 3 kunnen dragen. Hoop dat je het een beetje snapt en er wat mee kunt. Op de foto kan je een beetje zien wat ik met het zonneklepje bedoel.
3 maanden geleden
Hier de ByKay click carrier deluxe pro. We hebben deze gekocht na een draagconsult, en omdat hij lang meegaat, en uiteindelijk ook op je rug kunt dragen. De verkoopster liet mooi zien hoe hij erin hoort te zitten en daar heb ik toen een foto van gemaakt. Misschien heb je er wat aan. :)
3 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Ik heb er ook eentje van ByKay en vond het ook heel lastig inschatten. Uite ...
Maar bij deze dame is de bykay nog veel te groot. Kwa gewicht zou ze mogen maar ze is heel smal. Dus zojuist de BeSafw Newborn haven aangeschaft en ik moet zeggen, zit heeeeel fijn en is ook heel zacht. Past ook precies! Is wel alleen voor het eerste jaar geschikt.