13 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb de bykay carrier en die is echt heel fijn! Te gebruiken vanaf newborn en ik draag mijn zoontje van 2 er nu nog steeds af en toe in 😊

11 dagen geleden

Kijk op Instagram @Puurgelukzl https://www.instagram.com/puurgelukzl?igsh=Mmlwb3k2aHEybW9x Zij geeft advies en kan ze ook voor je bestellen 🙌🏽🤗

11 dagen geleden

Marsupi, heel gemakkelijk en aangenaam voor kleine kindjes.

11 dagen geleden

Misschien heb je hier iets aan

11 dagen geleden

Wij hebben een Pure Baby Love wrap & go. Ergonomische draagzak die vanaf de geboorte gebruikt kan worden. Heel tevreden over. Makkelijk om te doen en te verstellen en fijne stof.

11 dagen geleden

Ergobaby omni breeze gebruikt bij de eerste en dadelijk ook voor de 2e

11 dagen geleden

Wij hebben een rekbare draagdoek van Manduca en de draagzak van Ergobaby embrace.

10 dagen geleden

ik zweer bij de artipoppe! Echt een mooie draagzak en is super fijn stevig en veilig vanaf de geboorte. Ik gebruik hem dagelijks. Nu een dochtertje van 2,5 week oud👶🩷

10 dagen geleden

Ik heb bij mijn eerste een draagconsult gedaan. Zij heeft verschillende merken zodat je kan proberen wat bij je lichaam past. Ik heb een Artipoppe, heel blij mee!

10 dagen geleden

Ik hen de cybex yema tie. Super blij mee ☺️

10 dagen geleden

Wij hebben een Fidella mei tei. Maar ik zou vooral een draagconsult aanraden om te kijken wat lekker zit voor jou en je baby. Heel veel draagzakken passen niet vanaf de geboorte. De kilo's op de draagzak verteld waarop ze getest zijn. Veel bekende merken passen pas goed en zijn veilig vanaf maat 62.

10 dagen geleden

Ik zou in het begin echt een draagdoek doen. Het knopen lijkt ingewikkeld, maar is zo gedaan. Als ze iets groter zijn kan een draagzak, ik heb ook de tula gehad, maar nu een ergobaby adapt gekocht omdat deze op de rug gekruist kan worden. Maar die zal ik echt pas na een paar weken gaan gebruiken. Artipoppe draagbalken kunnen ook op de rug gekruist en die zijn echt prachtig (en heel duur), maar helemaal niet zo ergonomisch als ze zeggen en echt niet geschikt vanaf newborn.

10 dagen geleden

Reactie op mariez86

Ik zou in het begin echt een draagdoek doen. Het knopen lijkt ingewikkeld, ...
Draagbalken zijn natuurlijk draagzakken.