15 Reacties

4 maanden geleden

Ik vind halfbuckles fijn. Comfort van een draagdoek en gemak van een zak. Die van Neko is fijn, Storchenwiege ook.

4 maanden geleden

Wij vinden de ergobaby fijn. Maar wij hebben alle soort draagzakken even gepast bij babypark. Is namelijk echt per persoon verschillend!

4 maanden geleden

Tula Explore en dan de coast editie. Heeft mesh stof zodat het ademt.

4 maanden geleden

Ik heb een Artipoppe Zeitgeist! Niet de goedkoopste, maar wel echt heel fijn!

4 maanden geleden

Wij hebben een draagzak van Rookie. Heel tevreden

4 maanden geleden

Wij hebben storchenwiege, heel tevreden van. Dmv een draagconsult daarbij uitgekomen.

4 maanden geleden

Ik heb er 1 van re-covers. De makkelijke manier van klikken van de artipoppe. Heel blij mee!

4 maanden geleden

Ergobaby is heel fijn

4 maanden geleden

Ik heb een tula draagzak, een bykay draagdoek en een my jalou draagdoek. Beide draagdoeken zijn elastisch, maar die van my jalou is veel fijner. Vind hem zelf een stuk minder warm dan de draagzak en juist sneller ook, ondanks het knopen, meer bewegingsvrijheid en luchtig.

4 maanden geleden

Ergobaby omni 360 - cool air mesh. Hier mag je kindje later ook naar voren in. Overigens raakte ik ook compleet oververhit door de draagzak tijdens de hete dagen. Warmte van je kind en meer zweten door bewegen

4 maanden geleden

Ergobaby Adapt hier. Heel tevreden, draagt heel comfortabel.

4 maanden geleden

Tula free to grow.

4 maanden geleden

Tula Explore

4 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Wij vinden de ergobaby fijn. Maar wij hebben alle soort draagzakken even g ...
Dit hebben wij ook gedaan en de ergobaby gekozen. Vind het advies bij babypark ook erg fijn!

4 maanden geleden

Ik heb de mini sling van monkey sling. Zeer luchtig, kan je heel compact opbergen en je kan ermee in de douche/zwembad. Bovendien goedkoop. Aanrader!