8 Reacties

één dag geleden

Vind hij het vervelend om op zijn buikje te draaien? Anders zou ik hem gewoon lekker laten liggen als hij ook zo in slaap valt! Mijn dochter is echt een rug slaper, dus hoe ik haar weg leg, zo wordt ze ook wakker. Slaapt heel rustig.

één dag geleden

Onze baby draait ook op de buik. Vond ik in het begin niet prettig, maar het is hier niet tegen te gaan. Hier alleen een slaapzakje, geen lakentje en deken meer ivm veiligheid.

één dag geleden

Reactie op KleineFreek24

Vind hij het vervelend om op zijn buikje te draaien? Anders zou ik hem gewo ...
Hij kan dan zelf niet terugdraaien en valt dan dus niet weer in slaap..

één dag geleden

Onze baby draait vrij snel nadat we hem weg leggen op zijn buik. In het begin vond ik dat niet fijn, maar hij slaapt zo wel het lekkerste. Hier slaapt hij alleen in een slaapzak ivm de veiligheid

één dag geleden

Reactie op amberrroos

Hij kan dan zelf niet terugdraaien en valt dan dus niet weer in slaap..
Oh dat is wel vervelend.. ik dacht als hij lekker slaapt op zijn buik dan is het geen probleem. Maar hij slaapt dus niet op zijn buik. Dat is lastig ☹️

één dag geleden

Heb je het Nunki lakentje van Fedde en Kees al geprobeerd? Hier bij allebei mn kinderen echt een succes/ succes geweest voor dit ‘probleem’!

één dag geleden

Reactie op Marlou132

Heb je het Nunki lakentje van Fedde en Kees al geprobeerd? Hier bij allebei ...
Dat is nog een optie, ik zag zelfs dat ze een soort “testpakket” hebben

één dag geleden

Reactie op amberrroos

Dat is nog een optie, ik zag zelfs dat ze een soort “testpakket” hebben
Je kan ze ook goedkoper via Vinted kopen! Scheelt toch. En je kunt hem voor hetzelfde geld weer verkopen als het niks is :)