12 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter doet dat ook.... 8.5week is ze

4 maanden geleden

Ja doet die van ons ook, gevraagd aan de osteopaat en schijnt een zoekrefked te zijn. Ze ontwikkelen dat net zoals zuigreflex

4 maanden geleden

Oh ja en het kwijlen is ook goed. Is anamaak van speeksel ( klieren en slijmvliezen in keel ontwikkelen)

4 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Ja doet die van ons ook, gevraagd aan de osteopaat en schijnt een zoekrefke ...
Goed om te weten was net alsof ze benauwd is en haar neus leeg wil drukken terwijl daar niks in zit🤣🤣

4 maanden geleden

Oh mijn dochter van 9 weken doet dit ook maar al vrij lang, vroeg me ook af wat dit betekende maar meestal zit er een boer dwars als ze dit doet.

4 maanden geleden

Jaaa mijn zoontje van 8 weken doet dit ook!

4 maanden geleden

Hoi! In een babyboek Slaap! staat dat baby’s dit doen omdat ze moe zijn. Ze zijn dan op zoek naar een donker plekje om te slapen. Onze baby doet dit ook na de voeding.

4 maanden geleden

Reactie op RianneWendy

Hoi! In een babyboek Slaap! staat dat baby’s dit doen omdat ze moe zijn. Ze ...
Het is idd na haar voeding. Alleen leer ik haar overdag in het licht te slapen en in de avond/nacht pas in het donker zodat ze het verschil aan leert

4 maanden geleden

Reactie op Keeley

Oh mijn dochter van 9 weken doet dit ook maar al vrij lang, vroeg me ook af ...
Mijn dochter heeft het ook als ze net geboert heeft😅

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

Het is idd na haar voeding. Alleen leer ik haar overdag in het licht te sla ...
Het is meer een teken dat ze (mogelijk) moe is. Dan kan je haar een slaapje aanbieden. Ik heb ook met mijn zoontje dat hij slaperig wordt van de voeding. Toch is hij nu 9 weken en mag tussen 1 à 1,5 uur wakker zijn. De voeding is vaak nadat hij net wakker is geworden. Als hij dan moeheid signalen laat zien, kijk ik toch eerst of hij wilt spelen in de box. Dan is hij vaak toch wel wakker, tot aan het einde van zijn wakker tijd.

4 maanden geleden

Reactie op RianneWendy

Het is meer een teken dat ze (mogelijk) moe is. Dan kan je haar een slaapje ...
Ze doet het juist in haar slaap daarom dat ik dit zo apart vindt. Dit is nadat ze 1.5 uur wakker is geweest na haar voeding