72 Reacties
één jaar geleden
Hi Larissa!
Een zwangerschap na een miskraam is toch altijd spannend!
Ik ben ook echt een sportief type, sportte ook 3-4 keer in de week en ik liep in april nog een marathon. Maar momenteel sport ik met veel moeite 1 keer per week. En dat is dan maar zo.. misschien ga ik over een paar weken weer naar 2 keer, ik hoop het! Maar 3-4 keer per week, gaat het even niet meer worden. Ik heb net een nieuwe baan en toen kwam ik er achter dat ik zwanger ben. Dit was dus niet gepland. Ik heb het gevoel dat ik mij extra moet bewijzen op het werk. Ik ben zo bang dat ze m’n contract niet verlengen. En ik vind echt wel een nieuwe baan, maar daar zit ik niet op te wachten!
Dus focus ik mij nu op mijzelf weer wat beter voelen, kwaaltjes vallen me zwaar deze keer, en m’n nieuwe job.
Fijn dat je een mooie en positieve echo had. Ik mag dinsdag weer heen voor een echo!
één jaar geleden
Reactie op Chantal laura
Hi Larissa!
Een zwangerschap na een miskraam is toch altijd spannend!
Ik be ...
Ja dat is zeker spannend! Maar de symptomen geven me daardoor ook wel zekerheid. Je houdt je er aan vast. Laten we het erop houden dat het gewoon een hormonale rollercoaster is. 😝😝
Ja ik ben deze week ook niet verder dan 1x gekomen.
Ach ja, ik snap heel erg dat dat spannend is zeker als het niet gepland was. En samen met heel veel nieuwe dingen leren is dat natuurlijk heel erg pittig.
Ik hoop dat je voor jezelf de rust vind. Ik snap je bewijsdrang. Het is waarschijnlijk niet nodig, maar ik snap je heel goed.
Hopelijk gaat je werk er goed op reageren als je het gaat vertellen.
Of wat fijn dat je dan weer mag! Hoeveel weken ben je?
één jaar geleden
Reactie op lisanne41198
Hier 19 mei uitgerekend & kom uit balkbrug 😁
Welkom lisanne!
één jaar geleden
Reactie op Larissa62
Ja dat is zeker spannend! Maar de symptomen geven me daardoor ook wel zeker ...
Ik ben 11 mei uitgerekend en vandaag 10 weken zwanger
één jaar geleden
Ik meld me ook aan 😊
Omgeving Zwolle, aanstaande vrijdag eerste echo van onze 3e.
Zoals het lijkt, sta ik nu op 2 juni gepland
één jaar geleden
Reactie op Xxxmarleen92
Ik meld me ook aan 😊
Omgeving Zwolle, aanstaande vrijdag eerste echo van ...
Welkom Marleen!
één jaar geleden
Vandaag weer een goede echo gehad! Ik ben nu 10 weken en 2 dagen. Ik ben 1 dag terug gezet
één jaar geleden
Reactie op Larissa62
Dat is om de hoek!😬
He dat is leuk! Heb geen bekende zwangere in mn omgeving, lijkt me leuk iemand te leren kennen die wel in de zelfde fase zit 😁
één jaar geleden
Reactie op kirxx
Vanochtend eindelijk een goede echo gehad! Vorige week kon de verloskundige ...
Wat fijn! Je leest nog wel eens zo’n verhaal, wat goed om te lezen dat het ook ‘gewoon’ een goed bericht kan worden!
Geniet van je zwangerschap!
één jaar geleden
Reactie op Bonnie13mei
Steenwijk 10,5 weken zwanger
Wat leuk! Hier ook wonend in Steenwijk! Ik ben inmiddels 13,3 weken zwanger.