72 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Larissa62

Oh dan heb je vast een hele spannende week gehad ook! Nu gelukkig de opluch ...
Haha ja wel een beetje inderdaad. Zie dat jij in hetzelfde schuitje hebt gezeten. Hoe ver ben je nu? En voel je je goed?

één jaar geleden

Ik ben waarschijnlijk rond 28 mei uitgerekend,maar ivm geplande keizersnede zou ik ook rond de 15 tm 20 mei uitkomen, mag ik dan bij het groepje? Ik kom uit hoogeveen en ken balkbrug ook goed !

één jaar geleden

Reactie op kirxx

Haha ja wel een beetje inderdaad. Zie dat jij in hetzelfde schuitje hebt ge ...
Ja, helaas was het destijds dus niet goed. Nu inmiddels 10 weken. Een goed eerste echo gehad. Ik voel me op zich prima, want ik heb juist alle symptomen en dat vind ik wel fijn. Maar ik blijf toch behouden. Ik merk dat ik dinsdag best wel spannend vind, dan de termijnecho. Maar meer omdat ik hoop dat het nog goed is. Niet dat ik het gevoel heb dat dat het niet is, maar ik ben voorzichtiger met hopen.

één jaar geleden

Reactie op beebie4

Ik ben waarschijnlijk rond 28 mei uitgerekend,maar ivm geplande keizersnede ...
Ik zie net dat we in 2 dezelfde groepjes zitten 😇 Drenthe/overijssel groep en 3e kindjes groepje. Leuk!

één jaar geleden

Reactie op Larissa62

Ja, helaas was het destijds dus niet goed. Nu inmiddels 10 weken. Een goed ...
Dat gevoel herken ik wel inderdaad! Spannende dag dan vandaag! Ben benieuwd, laat je weten hoe het was?

één jaar geleden

Ik woon in Wierden. Inmiddels 14+3

één jaar geleden

Het is hier erg rustig in de app, hoe gaat het met iedereen?

één jaar geleden

Ik sluit me hier bij aan, hoewel ik iets later (21 mei) ben uitgerekend. Woon in Dalfsen, 28 jaar. In verwachting van ons 2e kindje (dochter is 1 jaar en 3 maand)

één jaar geleden

Hoi! Het lijkt mij leuk om hierbij aan te sluiten! Nu 12weken in verwachting van de 2e en ik woon ook in de buurt ☺️

één jaar geleden

Vanuit mij is het stil omdat ik het via hier niet handig kletsen vind 🙈 moet er echt aan denken dit te openen daarom doe ik persoonlijk t liefst t meeste via whatsapp haha

één jaar geleden

Reactie op Zwangerjan2022

Hier gaat het goed! Nu 16+5 dagen, nipt en 13-wekenecho gaven rust. En we weten sinds vrijdag dat ze een meisje is 💖 Vind ik heeel leuk om te weten, maar ik hoor ook veel mensen die het niet willen weten. Hoe is dat voor jullie? 😁

één jaar geleden

Reactie op Zwangerjan2022

Hier alles goed. Momenteel 14+4 weken zwanger alweer. De 13-wekenecho en de NIPT waren beiden goed 🤍. Hoe gaat het met jou?

één jaar geleden

Reactie op DeLijster

Hier gaat het goed! Nu 16+5 dagen, nipt en 13-wekenecho gaven rust. En we w ...
Ik wil niet weten wat het wordt! Lijkt mij een hele leuke verrassing tijdens de bevalling 🤩. Wat maakt dat jij het wel graag wilde weten? 😁

één jaar geleden

Goedemorgen, Ik ben nieuw hier. Ik woon in Hardenberg Overijssel, niet ver van de grens met Drenthe. Ik verwacht een tweeling op 14 mei. Leuk om moeders uit de buurt te volgen. Ik ga vanmiddag eens even rustig alle verhalen lezen.

één jaar geleden

Reactie op kirxx

Ik wil niet weten wat het wordt! Lijkt mij een hele leuke verrassing tijden ...
Wij vinden het een extra feestelijk momentje in de zwangerschap, ongeacht of het een jongen of meisje zou zijn.. En het noemen van 'zij' ipv 'de baby' maakt het ook heel leuk, merk ik nu. En qua namen vind ik dat heel veel namen die ik had nu het meer gericht nadenken is toch anders voelen. En kamertje, kleertjes. Ik hou van kleurrijk! Niet dat het dan roze of blauw is, maar in ieder geval geen beige en wit wat nu de trend meer is. 🎨 Dus eigenlijk allemaal redenen om er al lekker over te kunnen jubelen 😍🥰

één jaar geleden

Reactie op kirxx

Ik wil niet weten wat het wordt! Lijkt mij een hele leuke verrassing tijden ...
Maar ik kan jullie keuze ook begrijpen!

één jaar geleden

Reactie op DeLijster

Wij vinden het een extra feestelijk momentje in de zwangerschap, ongeacht o ...
Ik snap jullie keuze ook! Hartstikke leuk allemaal zeg! Voel je je ook goed? 🥰

één jaar geleden

Reactie op kirxx

Hier alles goed. Momenteel 14+4 weken zwanger alweer. De 13-wekenecho en de ...
Hier gaat alles ook goed! 14+6 weken zwanger nu! Ook hier was de NIPT en 13 weken echo goed gelukkig :)

één jaar geleden

Voor mama's uit de gemeente Hardenberg: www.ggdijsselland.nl/home/mijn-kind/cursussen/ Informatie vanuit GGD: - Cursusavond borstvoeding - Cursusavond aanstaand ouderschap

één jaar geleden

Hallo allemaal 😊🙋🏻‍♀️ Ik woon sinds anderhalf jaar in Zwolle, kom uit Brabant. Ik zou het leuk vinden om met aanstaande mama’s in de buurt in contact te komen. Ik ben 30 jaar, zwanger van een jongetje en 10 mei uitgerekend. 🩵🧸