72 Reacties
één jaar geleden
Reactie op kirxx
Haha ja wel een beetje inderdaad. Zie dat jij in hetzelfde schuitje hebt ge ...
Ja, helaas was het destijds dus niet goed. Nu inmiddels 10 weken. Een goed eerste echo gehad.
Ik voel me op zich prima, want ik heb juist alle symptomen en dat vind ik wel fijn. Maar ik blijf toch behouden. Ik merk dat ik dinsdag best wel spannend vind, dan de termijnecho. Maar meer omdat ik hoop dat het nog goed is. Niet dat ik het gevoel heb dat dat het niet is, maar ik ben voorzichtiger met hopen.
één jaar geleden
Reactie op beebie4
Ik ben waarschijnlijk rond 28 mei uitgerekend,maar ivm geplande keizersnede ...
Ik zie net dat we in 2 dezelfde groepjes zitten 😇 Drenthe/overijssel groep en 3e kindjes groepje. Leuk!
één jaar geleden
Ik sluit me hier bij aan, hoewel ik iets later (21 mei) ben uitgerekend. Woon in Dalfsen, 28 jaar. In verwachting van ons 2e kindje (dochter is 1 jaar en 3 maand)
één jaar geleden
Vanuit mij is het stil omdat ik het via hier niet handig kletsen vind 🙈 moet er echt aan denken dit te openen daarom doe ik persoonlijk t liefst t meeste via whatsapp haha
één jaar geleden
Reactie op Zwangerjan2022
Het is hier erg rustig in de app, hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het goed! Nu 16+5 dagen, nipt en 13-wekenecho gaven rust. En we weten sinds vrijdag dat ze een meisje is 💖 Vind ik heeel leuk om te weten, maar ik hoor ook veel mensen die het niet willen weten. Hoe is dat voor jullie? 😁
één jaar geleden
Reactie op kirxx
Ik wil niet weten wat het wordt! Lijkt mij een hele leuke verrassing tijden ...
Wij vinden het een extra feestelijk momentje in de zwangerschap, ongeacht of het een jongen of meisje zou zijn.. En het noemen van 'zij' ipv 'de baby' maakt het ook heel leuk, merk ik nu. En qua namen vind ik dat heel veel namen die ik had nu het meer gericht nadenken is toch anders voelen. En kamertje, kleertjes. Ik hou van kleurrijk! Niet dat het dan roze of blauw is, maar in ieder geval geen beige en wit wat nu de trend meer is. 🎨 Dus eigenlijk allemaal redenen om er al lekker over te kunnen jubelen 😍🥰
één jaar geleden
Reactie op kirxx
Hier alles goed. Momenteel 14+4 weken zwanger alweer. De 13-wekenecho en de ...
Hier gaat alles ook goed! 14+6 weken zwanger nu! Ook hier was de NIPT en 13 weken echo goed gelukkig :)