12 Reacties

2 jaar geleden

360 beker en rietjesbeker van nuk, na bijna 1,5 jaar nog nooit problemen gehad met lekken. Zelf koop ik ze in Duitsland maar geloof dat ze ook op Amazon te koop zijn

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

360 beker en rietjesbeker van nuk, na bijna 1,5 jaar nog nooit problemen ge ...
Nuk kende ik nog niet. En in Duitsland gewoon bij de drogisterij? Bijv. DM? Bij Amazon heb ik ze gevonden! Dankjewel voor de tip! :)

2 jaar geleden

Reactie op Chesss

Nuk kende ik nog niet. En in Duitsland gewoon bij de drogisterij? Bijv. DM? ...
Ja bij de drogisterij inderdaad, koop ze zelf bij de Rossman. Sommige grotere supermarkten verkopen ze ook trouwens!

2 jaar geleden

Ik ben fan van de rietjesbekers van Wibra. Die met stippen of vlindertjes!

2 jaar geleden

Reactie op sophie1998

Ik ben fan van de rietjesbekers van Wibra. Die met stippen of vlindertjes!
Ik wist niet dat ze die ook hadden, heb namelijk wel de flesvoeding torentje van de Wibra haha.

2 jaar geleden

Camelbak. En dan de Eddy fles. Hebben we zelf ook allebei en nu ook voor m’n dochter van 2,5 bijna 3. Moest even een keer laten zien hoe het rietje werkt. Je moet namelijk bijten en dan drinken. Maar dat had ze direct door. M’n nichtje gebruikt ‘m al 5 jaar (alleen een keer nieuwe rietjes).

2 jaar geleden

Wij hebben de 360° van munchkin al ruim 2 jaar in gebruik en ze lekken bij ons niet. Ook de rietjesbekers van kruidvat (brede groene) deden het hier goed

2 jaar geleden

Rietjes beker van de hema!

2 jaar geleden

360 van difrax al zeker 1,5 jaar in gebruik. Je moet m niet op zijn kop zetten en erop gaan duwen dan lekt hij wel maar hij staat in het bed van mijn zoontje met water erin en als hij omvalt lekt die niet. Voor onderweg zit er nog een deksel bij dit je erop kan doen, dan lekt hij ook bij druk erop in een tas ook niet.

2 jaar geleden

Camelbak Eddy is ideaal. Zijn we op overgestapt na de munchkin (die hebben ze hier op het kdv) en een hele mooie van nuby die beiden veel lekten

2 jaar geleden

Hier ook super tevreden met de Camelbak Eddy. We hebben de rvs-variant, water blijft er ook lekker koel in!

2 jaar geleden

360° beker van Hegen, al een tijd in gebruik en lekt niet!