9 Reacties
17 dagen geleden
In mijn boekje van het CB staat ook dat tuitbekers eigenlijk niet voordelig zijn voor hun mond. Wij proberen nu met een heel klein siliconen bekertje van DoneByDeer af en toe een slokje van haar melk te geven, zodat ze aan een beker went. Straks willen we ook de overstap maken naar een 360° beker!
17 dagen geleden
Reactie op Ab itsme
Ik zou zelf voor een 360 graden beker gaan ipv tuitbeker. Dan is de overgan ...
Dit heb ik ook gedaan :) heb de nieuwe al klaar staan van Munchkin (zie dat ze bij de Prenatal in sale zijn!). Ze drinken aan het begin toch kleine beetjes water en niet hele slokken, daarvoor is zo een beker ook echt goed!
17 dagen geleden
Reactie op Ab itsme
Ik zou zelf voor een 360 graden beker gaan ipv tuitbeker. Dan is de overgan ...
Ik twijfel er een beetje over! Werk in de kinderopvang + mijn nichtje zie ik dat die niet snapt hoe ze met de beker om moet gaan. Laat veel water lopen. Vind ik een beetje zonde om dan te kopen 🥹
17 dagen geleden
Wij hadden zowel een rietjesbeker als een 360 graden beker bij de oudste als eerst. Een beetje afgewisseld. Een tuitbeker heb ik veel slechtere dingen over gelezen. Een rietjes beker is dan een beter alternatief. Hiervan hadden we de Philips avent rietjesbeker. De 360 graden beker hebben we van dr brown
17 dagen geleden
Reactie op Dotje22
Wij hadden zowel een rietjesbeker als een 360 graden beker bij de oudste al ...
Oh dat wist ik niet! Dan ga ik vanmiddag even kijken naar een rietjesbeker 😊 misschien later de 360 beker als hij wat groter is.
12 dagen geleden
Hier de munchkin rietjesbeker vast aangeschaft voor het begin en wil later de 360• beker ervan aanschaffen net zoals ik bij mijn dochter deed 4 jaar geleden. Kreeg dit ook als advies van de logopediste