9 Reacties

17 dagen geleden

Ik zou zelf voor een 360 graden beker gaan ipv tuitbeker. Dan is de overgang naar een gewone beker minder groot. Bij mijn oudste net 6 maanden begonnen met de 360 graden beker van munchkin en met 11 maanden dronk hij uit de normale open bekers

17 dagen geleden

In mijn boekje van het CB staat ook dat tuitbekers eigenlijk niet voordelig zijn voor hun mond. Wij proberen nu met een heel klein siliconen bekertje van DoneByDeer af en toe een slokje van haar melk te geven, zodat ze aan een beker went. Straks willen we ook de overstap maken naar een 360° beker!

17 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Ik zou zelf voor een 360 graden beker gaan ipv tuitbeker. Dan is de overgan ...
Dit heb ik ook gedaan :) heb de nieuwe al klaar staan van Munchkin (zie dat ze bij de Prenatal in sale zijn!). Ze drinken aan het begin toch kleine beetjes water en niet hele slokken, daarvoor is zo een beker ook echt goed!

17 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Ik zou zelf voor een 360 graden beker gaan ipv tuitbeker. Dan is de overgan ...
Ik twijfel er een beetje over! Werk in de kinderopvang + mijn nichtje zie ik dat die niet snapt hoe ze met de beker om moet gaan. Laat veel water lopen. Vind ik een beetje zonde om dan te kopen 🥹

17 dagen geleden

Wij hadden zowel een rietjesbeker als een 360 graden beker bij de oudste als eerst. Een beetje afgewisseld. Een tuitbeker heb ik veel slechtere dingen over gelezen. Een rietjes beker is dan een beter alternatief. Hiervan hadden we de Philips avent rietjesbeker. De 360 graden beker hebben we van dr brown

17 dagen geleden

Reactie op Dotje22

Wij hadden zowel een rietjesbeker als een 360 graden beker bij de oudste al ...
Oh dat wist ik niet! Dan ga ik vanmiddag even kijken naar een rietjesbeker 😊 misschien later de 360 beker als hij wat groter is.

17 dagen geleden

Hier eerst de Avent gehad bij mijn oudste want die snapte de 360 graden van Munchkin toen nog niet met 6 maanden, wil dit nu ook weer doen. Uiteindelijk was ze 9 maanden en toen had ze de 360 graden door

12 dagen geleden

Hier de munchkin rietjesbeker vast aangeschaft voor het begin en wil later de 360• beker ervan aanschaffen net zoals ik bij mijn dochter deed 4 jaar geleden. Kreeg dit ook als advies van de logopediste

12 dagen geleden

Hier gebruiken we een rietjesbeker van little dutch, werkt prima!