14 Reacties
8 maanden geleden
Misschien een open bekertje die je zelf vast houd en naar zijn mondje brengt?
8 maanden geleden
Ja mijn dochter doet hetzelfde. Ze snapt ook alle andere bekers niet en water/ thee/diksap in de fles drinkt ze niet. Geef haar nu wat ranja (melk drinkt ze op moment ook erg slecht en wil wel dat ze vocht binnenkrijgt), dat drinkt ze op een dag dan ongeveer 1 fles van 200ml van. Niet het beste om te geven, dat weet ik ook, maar beter dan niets!
8 maanden geleden
Reactie op ingele88
Dit dees mijn dochter ook en ineens heeft ze water geaccepteerd. De kleintj ...
Ja precies, het komt vanzelf wel denk ik dan ook!
8 maanden geleden
Een open (oefen)beker dan? Wil dat ook niet?
Heb je al geprobeerd om een rietje in wat water te houden, dan je vinger op de bovenkant zodat er water in het rietje zit, dan de onderkant in zijn mond en je vinger eraf halen. Zo komt er water (of iets anders) uit het rietje. Dit hielp bij onze dochter heel goed. Toen ze namelijk eenmaal door had dat er wat uit het rietje kwam, ging het na een paar dagen oefenen best goed.
8 maanden geleden
Haha mijn ff dochter wordt ook boos van water uit de fles, die is voor melk, niet voor water 🤣
Ben begonnen met een rietjes beker zonder dosering zeg maar, zodat er direct wat uitkomt en ze snapt wat de bedoeling is. Wij lopen zelf ook altijd met een Stanley, die vind ze ook erg interessant dus afentoe ook aan laten lurken. Op moment dat ze goed door had hoe ze moest drinken zijn we langzaam over gegaan op een rietjes beker met zo'n doserings dingetjes, want alles werd drijfnat 🙈 heeft echt wel een aantal weken geduurd maar ze lijkt het nu goed te snappen.
8 maanden geleden
Reactie op Lisa1320
Een open (oefen)beker dan? Wil dat ook niet?
Heb je al geprobeerd om een r ...
Wat een goede tip, dat ga ik proberen!
8 maanden geleden
Reactie op MamavanNoah40
Misschien een open bekertje die je zelf vast houd en naar zijn mondje breng ...
Ja dat ga ik proberen, dankjewel!
8 maanden geleden
Reactie op Milanani
Hier ook al zoveel geprobeerd..
het enige waar ze redelijk uit drinkt is d ...
Ga ik ook naar kijken, dankjerl
8 maanden geleden
Geen tips, wel herkenbaarheid. Hier kan hij op zich prima drinken uit 360 beker of open beker (met hulp) maar doet het helaas niet en slaat alles gewoon weg.