15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb precies t zelfde! Heb me er inmiddels bij neergelegd, omdat ik weet dat het niet zo is. Maar de split second van paniek blijft irritant

2 maanden geleden

Ja heb ik ook een paar x gehad! Vooral toen ik nog borstvoeding gaf en dan dutte ik weleens weg ‘s nachts tijdens de voeding. Nu slaapt mijn dochtertje in haar eigen bed en komt niet meer voor een voeding ‘s nachts en heb ook deze dromen niet meer.. denk dat het een angst is en wat je dan automatisch meeneemt in je droom ofzo

2 maanden geleden

Ohhh ik had dit ook extreem toen hij nog naast me in de cosleeper lag. Inderdaad schrikkend wakker worden en bang zijn dat je op hem ligt of dat hij uit bed is gevallen. Sinds hij in z’n eigen bedje slaapt gebeurt het niet meer.

2 maanden geleden

Hier ook heel herkenbaar 🙈

2 maanden geleden

Ik heb 1x op de zolder geslapen om bij te komen. Nou was geen succes want na 20 minuten spiekte ik denk ik onbewust en zag ik een berg opgevouwen was naast me liggen en ik schrok me toch wakker. Mijn hart in mn keel. Had niet door dat mijn baby gewoon beneden bij zn papa was en niet onder de berg kleren 🥲 volgens mij check ik dus onbewust zelfs in mn slaap of baby oke is! En idd ook wel eens gedroomd dat iemand in de trein hem had meegenomen om hem in de slaapcabine te leggen, en dat ik was uitgestapt en hem vergeten. Pfff.

2 maanden geleden

Ik heb geen dromen over onze zoon, maar wel regelmatig (vooral als ik bijna slaap) dat ik denk dat ik hem hoor huilen terwijl dit niet zo is. Gelijk weer klaarwakker en op scherp voor niks hahha

2 maanden geleden

Nadat we onze oudste in zijn eigen bed lieten slapen (met een jaar ongeveer), schrok ik nog maanden wakker recht overeind, terwijl ik mijn mans voet vastgreep en dacht dat het de baby was die van het bed viel. Dat was twee keer grappig en daarna vooral irritant. Duurde echt heel lang voordat ik er vanaf was. Wat zijn we toch goede en betrokken moeders, zelfs in onze slaap nog bezig met de baby.

2 maanden geleden

Reactie op Jnova

Nadat we onze oudste in zijn eigen bed lieten slapen (met een jaar ongeveer ...
Haha hier moet ik wel een beetje om lachen, we houden het er maar op dat we allemaal betrokken moeders zijn en niet de enige 😅

2 maanden geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad🙈

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ook veel dromen over dat ik de kleine bij me heb en iets stoms doe en haar laat vallen of kwijtraakt oid 🙈 gelukkig ligt ze dan altijd gewoon vredig in de cosleeper te slapen ☺️

2 maanden geleden

Hier geen dromen. Maar ik heb heel vaak het idee dat als hij slaapt hij geluiden maakt en ik die dan hoor. En dan heb ik het over de geluiden die hij maakt als hij wakker is. Maar hij slaapt dan. Ik hoor het als ik op de bank zit, onder de douche sta, zelfs als ik op werk ben. Heel vreemd

2 maanden geleden

Grappig, het is zo herkenbaar! Toch elke keer schrikken hè!

2 maanden geleden

Alsof ik mijn eigen droom lees 🤣 Ik heb dit met huisarts besproken en die geeft aan dat dit een heel ‘normaal’ en natuurlijk fenomeen is. Fijn is het niet, maar dus gelukkig niet verontrustend! Bij mij is het weg gegaan sinds hij in z’n eigen kamertje slaapt 🍀

2 maanden geleden

Precies hetzelfde hier! Blinde paniek ‘s nachts, ik schrik wakker, dekens overhoop, vriend ook wakker. Nu echt al meer dan 10x meegemaakt, gek word ik ervan…

2 maanden geleden

Reactie op Steph0294

Precies hetzelfde hier! Blinde paniek ‘s nachts, ik schrik wakker, dekens o ...
Terwijl ze gewoon in haar eigen kamertje ligt hè… 😵‍💫