10 Reacties

2 maanden geleden

Wat houdt droomritme precies in?

2 maanden geleden

Reactie op LiefsVal

Wat houdt droomritme precies in?
Werken met wakkertijden en zo de biologische klok van je kleintje volgen. Op de pieken van moeheid in bed leggen en gaat daardoor altijd slapen zonder huilen hier. Google maar eens

2 maanden geleden

Ik heb het boek gelezen, maar moet zeggen dat ik nooit die schema’s heb kunnen volgen. Het zijn ook richtlijnen hè ☺️. Mijn meisje lukt dat laatste dutje rond 18:00 ook niet en komt uiteindelijk op 2,5-3 uur wakker. Valt dan 19:00 in slaap voor de nacht.

2 maanden geleden

Ik werk met een ritme van slaaptipsvoorbabies, zij adviseren een laatste dut tussen 4 en 5 en en dan tussen half 7 en 7 naar bed voor de nacht

2 maanden geleden

Hier ook! En merk dan ook dat het in slaap vallen om 19:00 moeizamer gaat omdat hij dan “ oververmoeid “ is.. zo sneu… Ik houd ook de wakkertijden aan maar de laatste is soms echt lastig inderdaad.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. We proberen elke keer weer om dat dutje te doen maaar gaat zo lastig. En telkens als we zelf willen eten, hebben we nooit rust om even te zitten😂. Ze gaat om 19:00 uur de nacht ook in.

2 maanden geleden

Reactie op Demi97

Hier precies hetzelfde. We proberen elke keer weer om dat dutje te doen maa ...
Hahaha ja vooral dat rond etenstijd. Wij zetten haar soms loedermoeder achtig in haar wippertje voor de tv… 🙈

2 maanden geleden

Als hij hier om 19;00 de nacht in gaat wordt hij rond 05;00 wakker en is dan uitgeslapen. Bij jullie ook?

2 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Hahaha ja vooral dat rond etenstijd. Wij zetten haar soms loedermoeder acht ...
Hahaha wij stiekem soms ook🙄🙄

2 maanden geleden

Reactie op BB1121

Als hij hier om 19;00 de nacht in gaat wordt hij rond 05;00 wakker en is da ...
Bij ons heel af en toe, maar eerder uitzondering dan regel. Ze heeft dan wel maar een korte wakkertijd, dus slaapt na drie kwartier weer