11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben een duowagen, jongste is 9 weken en de oudste is net 2 geworden. 2ehands via marktplaats gekocht voor 50 euro, met 1 reiswieg en 2 buggy opslzet stukken. Is een ideaal ding en heel blij mee. Die wij hebben is een abc design zoom duo. Als ze wat ouder zijn kunnen de buggy opzetstukken ook naar elkaar toe wat mij leuk lijkt voor hun. Ik heb zelf bewust gekozen voor een dat ze achter/tegenover elkaar zitten ipv naast elkaar. Ik ben bang dat het al snel te breed is voor bepaalde winkels met smalle paden en het is vaak ook zwaarder/lastiger sturen. Ik zou gewoon even op marktplaats rond kijken want staan vaak genoeg duowagens op voor een paar tientjes. Mocht het dan niet bevallen is het in ieder geval niet een hele klap geld dat je kwijt bent

3 maanden geleden

Onze eerste dochter is 2,5 en onze tweede nu 2,5 maand oud. Wij hebben gekozen voor de bugaboo donkey en ik ben er heel blij mee. Buggy kan tot 4 gebruikt worden dus het is ook niet maar voor heel even. Het maakt alles wel een stuk makkelijker. Ik ga smiddags ook graag een stukje wandelen dat zou zonder de wagen niet mogelijk zijn.

3 maanden geleden

Wij hebben just sit via marktplaats gekocht. Daarmee kan je een klein stoeltje bovenop je kinderwagen monteren. Wij hebben ook een Joolz en dat past goed. Goedkope optie voor die korte tijd. Onze oudste is 2 jaar en 1 maand en zit er prima in, maar bij ons staat ze juist wel liever op het plankje (of gaat mee op de loopfiets) dus wordt hij niet heel veel gebruikt.

3 maanden geleden

Wij hebben een duo (wel achter elkaar) de oudste is nu 19 maanden bijna en de jongste 3 maanden) ik vind het ontzettend zwaar rijden maar wou ook geen kapitaal uitgeven is een nieuwe van dacht €750 maar als het kan pakken we de wagen van de oudste 🫣 die loopt al stukjes en als we met z'n allen de deur uitgaan voor klein rondje (om een ijsje o.i.d zit hij bij papa in zn nek soms of we dragen hemneen stukje

3 maanden geleden

Onze oudste is net 2 en de jongste 2,5 maand. Heb van de week toch de bugaboo donkey gehaald. We hebben ook joolz day met plankje en joolz aer die weg gebruikten icm draagzak. Heb de donkey nu 2 dagen in gebruik en is me iedere euro waard. Voor m’n gevoel een heel stuk vrijheid gekocht.

3 maanden geleden

Mijn oudste is bijna 2 en jongste bijna 3 maanden en heb ook de donkey duo gekocht via marktplaats voor 250€. Super blij mee!

3 maanden geleden

Hoe ver is het lopen naar de opvang? Kan je anders ook fiets of stepje meenemen? Dan kan gaat je kindje wel wat sneller dan lopend en mjnder vermoeiend. Ik heb wel een duowagen gekocht maar mijn zoontje wou vanaf 2,5 echt alleen lopen of fietsen haha, niks aan gehad helaas

3 maanden geleden

Ik heb een bugaboo donkey duo gehuurd via tiny library! Hebben zelf ook een joolz day+ en onze zoon wil ook absoluut niet op het meerijdplankje (2 jaar en 3 maanden nu). Ik vind de bugaboo een fijne wagen om met de 2 kids op stap te gaan en ik stuur hem na een jaar weer terug. Ik gebruik hem om naar de opvang te lopen of de stad, verwachten dat de oudste dat volgend jaar toch ook zelf wel kan en dan ook op het plankje. Is dat niet zo dan huur ik hem wat langer.

3 maanden geleden

Hier de Bugaboo donkey ook! Heerlijke wagen gekocht via marktplaats en beste aankoop ooit. Rijdt soepel en je kan hem zo makkelijker ombouwen van eenlingwagen naar tweeling. Ideaal want als mijn zoontje op de opvang is schuif ik de wagen zo even weer naar een eenlingwagen toe!

3 maanden geleden

Herkenbaar probleem! Wij huren nu een duowagen omdat het maar voor even is, scheelt dan zeker qua geld aangezien ze tweedehands ook vaak vrij prijzig zijn. Wij huren via tinylibrary en ik vind het echt een aanrader, de kinderwagen van joolz ziet er gloednieuw uit!

3 maanden geleden

Hi, Wellicht heb je hier iets aan: Wij hadden precies het zelfde probleem. Hebben idd ook joolz day + kinderwagen, die nog netjes is en waar ik eigenlijk geen afstand van wilde doen... We hebben een zoontje van bijna 3 jaar en onze dochter van 2 maanden. Alleen wil ons zoontje niet meer in de buggy, maar als we een dagje weggaan of als ik alleen even op pad wil met de kinderen, is het toch wel makkelijk dat hij eventueel kan zitten en rusten. Lang verhaal kort, wij hebben uiteindelijk gekozen voor de veer bolderkar. Kost wel wat vooral als je alles erbij wil hebben(maar dat kan ook in stapjes, je hebt toch niet gelijk alles nodig). Maar op langer termijn is het wel erg makkelijk met dagjes weg ect. De maxi cosi kan je er eventueel ook opzetten, en je kan zelfs een matrasje erbij kopen zodat de baby gewoon kan liggen. De bolderkar zowel duwen als trekken, dat is maar net wat je fijn vind. De bolderkar vouwt ook heel erg makkelijk in en is het niet heel kolossaal. Je kan net als hier boven vernoemt ook de bolderkar huren via Tiny labrary.