Hoi mama's,
Wij zitten in dubio wat te doen.. Ons zoontje is 2 jaar en 5 maanden en onze dochter is 2,5 maand oud. Wij hebben een Joolz day+, die kan niet uitgebouwd worden voor 2 kindjes. Een meerijdplankje om op te staan hebben we een, maar ons zoontje wil er niet naar kijken, laat staan op gaan staan. Een ander plankje erachter om op te zitten zie ik eigenlijk niet zitten. Het loopt ook zo onhandig en vreselijk. Nu twijfel ik om de kinderwagen te verkopen en een duowagen te kopen. 2e hands, want nieuw vind ik te duur voor dat ff. Ik zou dan de Bugaboo donkey willen, omdat ze langs elkaar kunnen zitten. Echter heb ik ook de uptown rider van cozy riders gezien, dat is een meerijdplankje maar dan een stoeltje met stuurtje. Het voordeel, deze zit aan de zijkant dus je loopt er als het ware langs. Heeft goede recensies en ik verwacht dat ons zoontje dit best leuk gaat vinden, mja alles is een gok natuurlijk 😅.
Duowagen lijkt me praktischer, maar vind het meteen een dure uitgave voor misschien heel even. Het is meer om een langer stuk naar de opvang te lopen en boodschapjes te doen. Dagjes weg gaat papa altijd mee dus dan kan hij in de buggy en dochter in de kinderwagen. Manlief vind een nieuwe wagen ook zonde van het geld, aangezien onze eigen wagen nog heel goed is (en destijds ook duur).
Wat zijn jullie ervaringen hiermee of hebben jullie tips?