8 Reacties

19 dagen geleden

Er bestaat een 'sad beige mom' topic. Wellicht daar in vragen gezien je specifieke wensen.

19 dagen geleden

Hoi, toevallig heb ik nu een heel stapeltje liggen van maat 62. Als je belang hebt mag je mij altijd een berichtje doen!

19 dagen geleden

Ik heb dit in de aanbieding maat 62. Laat ook maar weten mocht je interesse hebben. Kan dan ook een foto maken van de setjes maat 68

17 dagen geleden

Dank allemaal! Ik merk dat mn zoon al richting de 68 gaat dus probeer het even bij eerdere geboorteclubs

17 dagen geleden

Ik heb afgelopen zaterdag nog een stapeltje cadeau gekregen in die maat waar ik helemaal niks aan heb (voor mijn zoontje al te klein) in de kleuren beige/mint/lichtblauw en dus ook helemaal nieuw.

17 dagen geleden

Ik zal boven even kijken. Mijn zoontje zat destijds rond deze periode ook in maatje 68 Zijn kleding kunnen we nu niet gebruiken omdat we een meisje hebben

17 dagen geleden

Mijn zoon zit in precies dezelfde maat dus ik kan je niet helpen, maar wilde je even laten weten dat ik me in jou herken (ook geen shopper) en je idee van hergebruik koester 💪

16 dagen geleden

Ik heb tot maat 110 liggen haha, 3 zoons en nu een dochter gekregen dus de wereld aan kleding en dus ook in alle maten/seizoenen ! Je mag me berichten