9 Reacties

vorig jaar

Ik wilde er ook een aanschaffen maar mijn man twijfelt. We hebben er een van Philips maar die zuigt wel erg goed. Op de website van de Consumentenbond vond ik er eentje die goed uit de test kwam. Misschien heb je er wat aan? Zie: https://www.dyson.nl/discover/archief/consumentenbond-beste-uit-de-test#:~:text=In%20de%20categorie%20draadloze%20stofzuiger,als%20sneeuw%20voor%20de%20zon.

vorig jaar

Ik heb zelf geen Dyson maar wel een bosch unlimited 8☺️ ook heel blij mee! Heb er een zwaardere namaak accu bijgekocht. Nu kan ik met gemak het hele huis in 1x stofzuigen. Nog nooit gehad dat die accu leeg was. Hier zaten de stopcontacten totaal niet logisch en was een stofzuiger op accu handiger

vorig jaar

Reactie op Annie1979

Ik wilde er ook een aanschaffen maar mijn man twijfelt. We hebben er een v ...
Oké en wat is dan de reden dat je een Dyson wilt? Ja heb ik zeker wat aan, dankjewel!!

vorig jaar

Reactie op Adriana-25

Ik heb zelf geen Dyson maar wel een bosch unlimited 8☺️ ook heel blij mee! ...
Ah ja snap ik!!! Bevalt goed dus? En wat is de reden dat je die hebt gekocht?

vorig jaar

Reactie op 1992mamma

Oké en wat is dan de reden dat je een Dyson wilt? Ja heb ik zeker wat aan, ...
Ik word gek van het gesleep van verdieping naar verdieping met een zware stofzuiger dus ik wilde graag een Dyson maar dan op iedere verdieping eentje.

vorig jaar

Reactie op Annie1979

Ik word gek van het gesleep van verdieping naar verdieping met een zware st ...
Dus je wilt er nu nog 1 bij begrijp ik en dan een Dyson? Naast degene die je nu hebt?

vorig jaar

Reactie op 1992mamma

Dus je wilt er nu nog 1 bij begrijp ik en dan een Dyson? Naast degene die j ...
Ik heb nu een Philips en ik wil graag 2 Dyson stofzuigers aanschaffen.

vorig jaar

Ik heb de V15 en ben zeeeeer tevreden.

vorig jaar

Reactie op 1992mamma

Ah ja snap ik!!! Bevalt goed dus? En wat is de reden dat je die hebt gekoc ...
Geen idee eigenlijk. Ik wilde gewoon geen Dyson. Hoorde ook dat die niet heel veel zuigkracht had.🤷🏼‍♀️ Plus vond deze er gewoon mooi uitzien 🤭