6 Reacties

3 maanden geleden

Heerlijk! Wij vinden het echt een verademing!

3 maanden geleden

Ideaal, bij onze zoon ook gebruikt twee jaar geleden en nu weer maar het is een ideale uitvinding.

3 maanden geleden

Wij hebben de easy baby en het is geweldig! Wel opletten dat je 'm goed schoonmaakt, anders blijft de melk plakken bij het tuitje

3 maanden geleden

Wij hebben de baby brezza & kan niet meer zonder!

3 maanden geleden

Echt een ideaal apparaat. Het scheelt enorm veel tijd voor ons. We twijfelden eerst of we het wel iets zouden vinden, maar kregen het cadeau en ik zou nu niet meer zonder willen 🤣 Wel er om denken dat je het apparaat regelmatig schoonmaakt. Ik doe dit om de dag, zowel voor het poeder reservoir (poeder even overgieten in een ander bakje, onderdelen van elkaar loshalen, afwassen, laten drogen en tegen de tijd dat de volgende fles moet zet ik het weer in elkaar) en het water reservoir (high temp cleaning optie in de app, let er op dat je dit na het zetten van een fles doet zodat het water tijd heeft om weer af te koelen), heb er hooguit 5 minuten werk van.

3 maanden geleden

Reactie op Klavertje46

Wij hebben de baby brezza & kan niet meer zonder!
Wij ook Baby Brezza. Wat een gemak! Wil ook nooit meer zonder. Ook als je ‘s avonds en ‘s nachts moet voeden is het één druk op de knop en klaar. Heerlijk!