Ik heb precies hetzelfde met mijn zoontje van ook 4 maanden. Zodra hij in de armen van een vreemde is, huilt hij en stopt hij ook niet tot ik hem weer vast heb.
Om me heen hoor ik dat het op deze leeftijd nog helemaal niet kan maar wat is het dan wel vraag ik me af.
Mijn dochter heeft het ook, al sinds ze een week of 8 is, ik moet het echt goed timen om haar door iemand anders vast te laten houden anders gaat ze huilen.
Gelukkig vind ze papa wel ook (bijna) altijd goed.
Dat idee heb ik ook! We waren 2 weken op vakantie en hij moest daarna hard huilen toen zijn opa en oma hem begroetten. Morgen gaat hij voor het eerst wennen op de opvang. Dat wordt nog wat..
Ik had hier ook Eén topic over geplaatst.. ze huilt ineens alleen maar bij opa en oma terwijl we 2 weken met ze op vakantie zijn gegaan.
Ik denk dat dat ook sprong 4 is.
Hier ook heel erg eenkennig!! Vooral als we erbij zijn. Bij de kinderopvang is het direct huilen met dikke tranen. Heel vervelend om weg te gaan. Maar horen elke keer weer dat het verder de dag super goed ging. Ook bij familie geen succes. We proberen het wel maar ze blijft huilen. Heel vervelend☹️
Ik heb precies hetzelfde met mijn zoontje van ook 4 maanden. Zodra hij in d ...
Hier hetzelfde bij mijn dochter van 20 weken. Al sinds een week huilt ze bij iedereen behalve bij ons. Als een vreemde haar aankijkt en gaat praten is dat al genoeg om flink te gaan huilen.