7 Reacties

één maand geleden

Hier kon de baby vanaf week 9 al rollen van de rug naar zijn buik en enkele keren ook wel terug. Sinds een week of 2 heb ik het bijna niet meer gezien

één maand geleden

Jaa hier ook hoor! 2 dagen enorm rollen en toen een week ofzo niet meer. Inmiddels weer volop bezig! Heb ergens gelezen dat ze dan weer een nieuwe feature aan het ontwikkelen zijn, dus het nieuw geleerde even niet meer doen

één maand geleden

Onze zoon ook, maar begreep dat ze op dit moment (sprong 4) zoveel nieuwe skills aan het leren zijn dat ze het ene even “vergeten” maar onze zoon ligt nu weer lekker elke dag te rollen! We moeten hem alleen steeds weer terug draaien op zijn rug want van buik naar rug rollen lukt hem nog niet en dan gaat hij keihard gillen 😂

één maand geleden

Ik volg even want momenteel hebben wij het ook.. 2 weken geleden begon hij vanuit het niets opeens te rollen, buik, rug alles wij dachten huhhh zonder voorbereiding of dat wij het aan zagen komen ofzo. En daarna niet meer… doet wel is een poging tot maar gaat dan bijvoorbeeld liggen schreeuwen? Want dan lukt het hem niet. Vind het wel vaag maargoed. Speelgoed pakt hij ook nog niet zelf vast en hij is toch al bijna 4 maanden

één maand geleden

Ja hier ook! Eerst de hele dag proberen en toen het lukt 1 a 2 dagen gedaan. Nu nergens meer te bekennen. Zal wel weer komen denk ik!

één maand geleden

Haha ja! Drie keer achter elkaar gerold op onze laatste vakantiedag toen we druk bezig waren de auto in te pakken. Eerste keer ik tegen mijn man: heb jij haar op haar buik gelegd? Eh nee. We hebben het beide alle drie keer niet gezien, en sindsdien heeft ze niet meer gerold😂🥲 1,5 week geleden nu

één maand geleden

Hier ook! Ging de hele dag door en opeens niet meer. Nu, na 5 weken heeft hij het herontdekt en kan hij ook opeens echt goed doorrollen