15 Reacties

4 maanden geleden

Hier nog aan t afwachten bijna 12 weken geleden bevallen (geef gewoon k.v)

4 maanden geleden

Hier ook! Gister voor het eerst weer ongesteld geworden en ik loop ook helemaal leeg. Vannacht de grootste maat tampon in en voor de zekerheid een maandverband erbij, alsnog keihard doorgelekt. Hopelijk is t snel weer over en de volgende keer wat minder heftig aub😅

4 maanden geleden

Reactie op Boys Mom JJB

Hier nog aan t afwachten bijna 12 weken geleden bevallen (geef gewoon k.v)
Aahh okee! Ik ben nu al 7 dagen ongesteld. Was toen 6 weken. Nu 7

4 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Hier ook! Gister voor het eerst weer ongesteld geworden en ik loop ook hele ...
Oohh jeetje! Ja dit is niet fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Elin3000

Aahh okee! Ik ben nu al 7 dagen ongesteld. Was toen 6 weken. Nu 7
Ben je ook alle 7 de dagen zo enorm heftig?😨

4 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Ben je ook alle 7 de dagen zo enorm heftig?😨
Nee nu 2 dagen

4 maanden geleden

Hier ook mijn eerste menstruatie met 7 weken. Zit nu op dag 3 en ik heb dus heel licht bloedverlies. Na mijn vorige 2 zwangerschappen had ik veel heftigere eerste menstruaties. Nu alleen eigenlijk vieze zweetlucht, vet ogend haar, hoofdpijn en cravings

4 maanden geleden

Ik ben al 2 weken ongesteld en kan wel janken 😅 Het is niet veel bloedverlies maar het houd maar niet op pff.. ik ben wel al sinds 3 weken aan de pil

4 maanden geleden

Lange menstruatie maar absoluut niet hevig.

4 maanden geleden

Heel heftig! Blijf maandverband verwisselen😅

3 maanden geleden

Ik dacht valt mee de eerste dag maar TOEN; het stroomt eruit. Zelfs met kleding aan loopt het zo langs m'n benen ondanks het kraamverband (normaal maandverband is sowieso niet toereikend). Ik verlies veel meer bloed dan de periode net na de bevalling. Meer die het zo extreem hebben?

3 maanden geleden

Reactie op MadiR

Ik dacht valt mee de eerste dag maar TOEN; het stroomt eruit. Zelfs met kle ...
Ik verloor ook veel meer bloed indd dan na de bevalling. Nu na 1.5 week is het eindelijk gestopt 😅

3 maanden geleden

hier met 7 weken na de bevalling eerste menstruatie gehad. 3 dagen wat bloed gehad maar echt maar een beetje.. dus het is me meegevallen buiten de krampen

3 maanden geleden

Ben al bijna 3 weken aan het bloeden, lijkt soms wat minder te worden en dan loopt het ineens weer door. Wat een ellende

3 maanden geleden

Vorige week 11 weken na bevalling voor het eerst weer ongesteld geweest en het viel mij heel erg mee. Bloedverlies net zoals anders alleen nu 6 dagen ipv 5 dus mag echt niet klagen