25 Reacties

19 dagen geleden

Hi! Hier begonnen met alleen wortel. Hij vond het heerlijk!

19 dagen geleden

Ze adviseren om steeds drie dagen 1 smaak aan te bieden. Onze oudste vond zoete aardappel, wortel, pastinaak en pompoen vooral heel lekker. Nu zijn we nog niet begonnen doordat ze last heeft van haar darmen en we dat op advies van de dokter eerst moeten oplossen.

19 dagen geleden

Ik ben ook begonnen met wortel. Eerste hap is altijd even wennen, maar daarna geniet mijn kleine ervan! Volgende week ga ik broccoli proberen, dat is weer heel anders.

19 dagen geleden

We zijn begonnen met 1 soort en dan 3 dagen achter elkaar. Hier is nu pompoen en zoete aardappel erg favoriet, maar wortel of bloemkool of zo vind ze ook prima

19 dagen geleden

Hier begonnen met broccoli en wortel maar ik ben weer gestopt. Mijn kleine moet er echt niets van weten. 1,5 week geprobeerd.

19 dagen geleden

Wij zijn begonnen met 4 maanden en dan 1 soort groente en dat 2/3 dagen achter elkaar. Tot nu toe is pastinaak uit een potje favoriet. Zoete aardappel vers staat ook hoog op het lijstje. Vorige week ook begonnen met fruit en dat gaat er helemaal goed in. Hij werd boos omdat hij maar een paar hapjes kreeg dus nu is het al 1 hele peer, banaan of appel wat hij krijgt.

19 dagen geleden

Ik ben begonnen met appel, toen wortel, peertjes en pompoen. Maakt eigenlijk niks uit of je nou groenten of fruit pakt het is toch maar oefenen. Ik geef het 2 dagen achter elkaar.

19 dagen geleden

Hier wortel, pompoen, mais, peer en aankomende week appel en broccoli

19 dagen geleden

Wij geven elke smaak minimaal 4 dagen. Momenteel lust ze qua groente wortel, pompoen en pastinaak. Bloemkool en broccoli lust ze niet. Qua fruit heeft ze alleen nog appel gehad

19 dagen geleden

Hier wortel en bloemkool. Hij staat nog niet echt te springen om hapjes. Volgende week krijgt hij pompoen. We maken diepvriesblokjes en geven het steeds dag of 3/4 dezelfde smaak.

19 dagen geleden

Ik volg het boek van ‘mama roos kookt’. Heel fijn en leuk om te gebruiken!

19 dagen geleden

Bedankt voor al jullie reacties! 💕 Vandaag kreeg hij zijn eerste hapje wortel en hij vond het heerlijk. De kinderarts adviseerde om met 2 theelepels te beginnen, maar dat leek ons echt weinig. Hij genoot er zo van dat we hem 5 theelepels hebben gegeven 🙈🤗

6 dagen geleden

Hier vind ze wortel en pompoen echt heerlijk als groente! En peer/appel & banaan als fruit. Broccoli blijft ze uitspugen ookal verstoppen we dat door meer pompoen 🤣

6 dagen geleden

Courgette 🤣 en bloemkool.

6 dagen geleden

Hier begonnen toen hij 5 maanden was en tot nu toe heeft hij banaan, wortel, zoete aardappel, pompoen en bloemkool op. Alles 3 dagen achter elkaar gegeven. Deze vond hij allemaal heel lekker! Vandaag paprika gegeven en die vond hij vreselijk 😂

6 dagen geleden

Tot nu toe vind hij alles lekker! Courgette, wortel, zoete aardappel, en pompoen

6 dagen geleden

Hier waren wortel en zoete aardappel geen succes, maar courgette en pompoen wel!

6 dagen geleden

Hier lust ie bloemkool, broccoli, pastinaak, zoete aardappel, erwtjes en wortel, peer, appel, banaan, ei en pindakaas. Ik denk dat we morgen avocado gaan proberen.

6 dagen geleden

Onze dochter is 5,5 maanden oud en moet er nog helemaal niks van hebben!

5 dagen geleden

Leuk om te zien hoe verschillend de kleintjes smaken ervaren! Hier waren wortel, erwtjes, broccoli en pastinaak een groot succes. Vandaag hebben we voor het eerst fruit gegeven; we hadden zelf appelmoes gemaakt. Maar dat viel niet in de smaak: hij moest er van kokhalzen en heeft uiteindelijk alles weer uitgespuugd! 🥲😅