24 Reacties
8 dagen geleden
Nou ik heb het idee dat onze dame al maand bezig is met tandjes maar nog steeds helemaal niks.
8 dagen geleden
Het doorkomen kan hier soms even duren, heb het idee dat het in delen gaat? Haar 1e 2 tandjes bleven heel lang "half", inmiddels zijn ze er wel helemaal door en begint tandje 3..
Zie je geen verdikking? Of wat wittig doorlatend? Dan is het tandje er bijna. Hier wil ze altijd vingers bijten, dan kunnen wij mooi even voelen 😋
8 dagen geleden
Dit begon bij mijn dochtertje bij 4 maanden. Kwijlen, ook een periode koortserig en diarree maar niet ziek. Maar toen geen tandjes in zicht, al dacht ik wel toen dat zij die kreeg. Nu bij 7 maanden 2 tandjes in 1x er doorheen, maar dit keer geen koorts, geen diarree, niet super veel aan t kwijlen geweest, eigenlijk geen signalen. 🫠 Dus soms gebeurt het voorwerk denk ik heel vroeg en dan ineens bam zijn ze er? 😆
8 dagen geleden
Onze zoon is nu 6,5 maand en kwijlt ook heel veel, eigenlijk al maanden. Rode wangen, hangerig. Maar 0 tandjes.
6 dagen geleden
Reactie op langnekoor
Die van mij krijgt zn hele gebit in 1x, niet normaal
Dit is wel heel veel in een keer. hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. Wel een goed voorbeeld hoe het tandvlees eruit ziet bij doorkomende tandjes
6 dagen geleden
Voor mn gevoek kwijlt ie vanaf 4 maanden al extreem. Nu in 2 weken, 2 tandjes door. Had ook in die periode dat ze echt doorkwamen knalrode wangen.
5 dagen geleden
Reactie op Saar1705
Ach jeetje, heeft ie er veel last van? Het gaat bij ons ook beginnen🥺
Ik merk vrij weinig aan hem :o
4 dagen geleden
Meer kindjes waarbij de tandjes in een andere volgorde doorkomen dan gebruikelijk? Hier eerst de twee ondertanden. Derde tand is die naast de voortanden. Nu komen de hoektanden boven tegelijk door!
3 dagen geleden
Herkenbaar!! Hier ook al maanden er ineens dagenlang veel last van en daarna is het weer over (zonder tand)…