24 Reacties

8 dagen geleden

Nou ik heb het idee dat onze dame al maand bezig is met tandjes maar nog steeds helemaal niks.

8 dagen geleden

Was hier ook duurde echt lang en ineens waren daar 2 ondertandjes tegelijk

8 dagen geleden

Het doorkomen kan hier soms even duren, heb het idee dat het in delen gaat? Haar 1e 2 tandjes bleven heel lang "half", inmiddels zijn ze er wel helemaal door en begint tandje 3.. Zie je geen verdikking? Of wat wittig doorlatend? Dan is het tandje er bijna. Hier wil ze altijd vingers bijten, dan kunnen wij mooi even voelen 😋

8 dagen geleden

Dit begon bij mijn dochtertje bij 4 maanden. Kwijlen, ook een periode koortserig en diarree maar niet ziek. Maar toen geen tandjes in zicht, al dacht ik wel toen dat zij die kreeg. Nu bij 7 maanden 2 tandjes in 1x er doorheen, maar dit keer geen koorts, geen diarree, niet super veel aan t kwijlen geweest, eigenlijk geen signalen. 🫠 Dus soms gebeurt het voorwerk denk ik heel vroeg en dan ineens bam zijn ze er? 😆

8 dagen geleden

Ze kunnen ook last hebben van de wortelvormig en bv niet van het doorkomen zelf, of andersom, of beide, of beide niet. 6 maanden, tand 8 komt nu door 🫠

8 dagen geleden

Onze zoon is nu 6,5 maand en kwijlt ook heel veel, eigenlijk al maanden. Rode wangen, hangerig. Maar 0 tandjes.

8 dagen geleden

Mijn oudste was ruim 10 maanden toen haar eerste tandjes doorbrak. Inmiddels is ze 3,5 jaar en heeft ze haar volledige gebit maar ik heb echt nooit iets aan haar gemerkt. Zelfs haar kiezen waren er 'ineens'. Dus jongste is 7 maanden en bij haar zie of merk ik nog niks.

8 dagen geleden

Mijn zoontje kwijlde ook al 3 maand van te voren en ineens een maand terug kwam het eerste tandje. Nu sinds 2 weken het tweede tandje. En de bovenste tandjes gaan ook komen aan het tandvlees te zien.

7 dagen geleden

Hier ook kwijlen en bijten sinds hij 4 maand was (nu 7m). En 2 weken geleden zijn de onderste 2 tandjes tegelijk doorgekomen.

6 dagen geleden

Die van mij krijgt zn hele gebit in 1x, niet normaal

6 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Dit is wel heel veel in een keer. hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. Wel een goed voorbeeld hoe het tandvlees eruit ziet bij doorkomende tandjes

6 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Och jeetje😲 En hij kan nog lachen zo te zien?😂

6 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Dit had mijn jongste ook zo. 6 tanden in 3 weken tijd. Veel dentinox smeren en op een koude komkommer laten sabbelen werkte hier top

6 dagen geleden

Voor mn gevoek kwijlt ie vanaf 4 maanden al extreem. Nu in 2 weken, 2 tandjes door. Had ook in die periode dat ze echt doorkwamen knalrode wangen.

5 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Ach jeetje, heeft ie er veel last van? Het gaat bij ons ook beginnen🥺

5 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Ach jeetje, heeft ie er veel last van? Het gaat bij ons ook beginnen🥺
Ik merk vrij weinig aan hem :o

5 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Ik merk vrij weinig aan hem :o
Heel fijn, gelukkig!!

4 dagen geleden

Meer kindjes waarbij de tandjes in een andere volgorde doorkomen dan gebruikelijk? Hier eerst de twee ondertanden. Derde tand is die naast de voortanden. Nu komen de hoektanden boven tegelijk door!

4 dagen geleden

Reactie op frummeltje1

Meer kindjes waarbij de tandjes in een andere volgorde doorkomen dan gebrui ...
Ja hier ook ! Eerst 2 onder, en nu een 3e onder 😅

3 dagen geleden

Herkenbaar!! Hier ook al maanden er ineens dagenlang veel last van en daarna is het weer over (zonder tand)…