18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb vorig jaar 2 latte glazen gegeven met i love you a latte, een boekje lieve papa en daar is een verhaal in geschreven over onze zoon en papa. En mijn man is timmerman dus heb nog een rolmaat met foto van onze zoon gegeven

2 jaar geleden

Ik ga waarschijnlijk de flesjes maker geven voor vaderdag, wil hem zelf heel graag en m’n man is dol op gadgets. Aangezien ik de maand van de geboorte toch niet zoveel geld zal uitgeven vond ik dit wel een goed idee 😆

2 jaar geleden

Ik ben van plan happy socks te geven voor vader en zoon, daar heb je speciale cadeaupakketjes van. Een kleinigheidje maar het gaat om het idee ☺️

2 jaar geleden

Ik heb een gepersonaliseerde whiskeyfles gegeven 2 jaar geleden. Die staat nu nog steeds op de kast te pronken. 🙂

2 jaar geleden

En dan nog iets erbij

2 jaar geleden

Ik heb alvast een gepersonaliseerd voorleesboek laten maken bij wonderbly, echt heel leuk geworden.

2 jaar geleden

Ik heb toen een foto in een ketting laten graveren.

2 jaar geleden

Boek van Wonderbly en een tshirt voor ons zoontje met "I love daddy"

2 jaar geleden

Ik heb vorig jaar een gepersonaliseerde leren armband gegeven, in de sluiting staat de naam en geboortedatum van ons zoontje gegraveerd. Ik denk dat ik dit jaar hetzelfde geef, maar dan met de naam en geboortedatum van ons tweede kindje. 😅

2 jaar geleden

Ik ga voor een gepersonaliseerd houten foto lijstje met een foto van de kleine met vaders en daarnaast een afdruk van de handjes en voetjes in hart vorm

2 jaar geleden

2 jaar terug een gepersonaliseerde fles rum gegeven en vorig jaar het boek toverknuffels van papa van wonderbly. Voor dit jaar moet ik ook nog even denken. Hij is 2 weken van te voren ook nog jarig, gelukkig weet ik daar al wel wat voor 😅

2 jaar geleden

Ik heb 1x matchende happy socks gegeven met een cadeautje erbij wat hij graag wilde hebben. En 1x heb ik een bierglas voor hem laten graveren en dat in een verpakking gedaan met allemaal fotootjes van de eerste weken erop. Een beetje zo’n idee: https://www.smartphoto.nl/fotocadeaus/cadeauverpakking?pvc=WineBox&epc=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw26KxBhBDEiwAu6KXtxRSnuQyQCyUkDzvOsrVMGRtFevgn4WTCylIBBHo_oFzAolURHjItxoCB60QAvD_BwE Die verpakking staat nu nog steeds bij ons op de kast en vormt echt een hele mooie herinnering aan de kraamtijd samen.

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Wij hebben nu een huisnummer bordje met alleen het cijfer. Leek mij een leuk idee om 1 te laten maken met onze namen en die van de baby 😁

2 jaar geleden

Ik heb op Vinted een shirtje met I ♡ Daddy en een teddy jasje die lijkt op het lievelings teddy vest van mijn man, gekocht 😊

2 jaar geleden

Reactie op Elin3000

Wij hebben nu een huisnummer bordje met alleen het cijfer. Leek mij een leu ...
Goed idee!!

2 jaar geleden

Ik hoop zijn opa, vader, hijzelf en onze zoon samen op de foto te krijgen. En hier dan iets mee te doen. Ik zal deze ook op foto papier uitprinten voor vader en opa zelf. Voor mijn man twijfel ik nog of ik het op Canvas laat over schilderen of gewoon laat afdrukken op canvas. Maar goed, eerst de mannen maar tegelijk bij elkaar zien te krijgen dan! 😁

2 jaar geleden

Eerdere kadootjes ook met oudere kindjes: - 2 dezelfde shirts met papa + geboortejaar en baby met geboortejaar (kan ook van een voetbalclub zijn ofzo) - handje vd baby in de klei gedrukt en beschilderd -Een houten houder voor 6 flesjes bier met bieropener erop laten beschilderen door mijn zoontje; - gegraveerde wiskey glazen met de namen vd kinderen; - sloffen met op elke slof een Foto; - gepersonaliseerde fles drank met etiket; - een witte nike pet laten vol tekenen met textiel stiften; - een glazen jampot beschilderd door mijn dochter voor als snoeppot in de auto. Ik heb zelf een keer memory gehad met foto's (oa bij de Hema) voor moederdag. Dat vond ik top!