26 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op PienDix
Wij zitten er ook over te denken om ons zoontje naar z’n eigen kamertje te ...
Wanneer hij echt zelf wakker word. Dat is ook de rede dat wij eigen kamer zijn gaan doen. Ik voedde 3x per nacht, maar altijd een half slapend kind dat max 30 mL dronk. Nu komt hij 1x in de nacht en drinkt dan 120 mL
4 maanden geleden
Reactie op PienDix
Wij zitten er ook over te denken om ons zoontje naar z’n eigen kamertje te ...
Wij wachten tot ze zich meld en dat is dan gaan pas na 8/9 uurtjes slaap smachts. Als ze erg onrustig is wil ik nog wel eens naar haar kamertje lopen om 5 uur om haar een speentje te geven terwijl ze nog gewoon slaapt. Dit helpt haar dan weer uit die actieve slaap de diepe slaap in te gaan. Vaak slaapt ze dan weer super rustig.
Afgelopen nacht echter vergeten de babyphone aan te zetten en ze heeft zonder speen doorgeslapen tot 8:15 (moesten naar een afspraak bij CB)
4 maanden geleden
Onze dochter slaapt sinds 2 dagen op haar eigen kamer. In de cosleeper kreeg ze om 22.00u de laatse voeding en smelde zich hierna pas tussen 3-4.30. Nu meld ze zich al 2 dagen strak om de 3 uur. Als ik probeer in slaap te laten vallen met haar speentje werkt dit niet. Na een kwartiertje voeden valt ze wel snel in slaap. Herkend iemand dit?
4 maanden geleden
Reactie op Elisa966
Onze dochter slaapt sinds 2 dagen op haar eigen kamer. In de cosleeper kree ...
Ja heel herkenbaar, die van mij is dit ook aan het doen..geen idee wat het is maar ik hoop geen troost want dan moeten we daar snel van af