6 Reacties
4 maanden geleden
Als je gevoel zegt dat het nog te vroeg is zou ik het nog niet doen en een andere oplossing zoeken. Kun je haar wiegje niet overdag in haar kamer zetten en in de avond in jouw slaapkamer? Zo doen wij dat vaak bij warm weer als we de airco aan willen zetten. Volg je hart! ♥️
4 maanden geleden
Wij hebben haar op een gegeven moment wel naar haar eigen bedje gedaan omdat ze zo druk was in bed. Wij ook erg weinig slaap hadden, dus dat verschilt misschien met jullie situatie. Wij merken dat osn meisje het heerlijk vind op haar kamer en veel dieper slaapt. Wij dus ook. Ik vond het emotioneel ook echt een ding, maar omdat het zo goed gaat kan ik het loslaten. Vooral doen wat voor jullie goed voelt
4 maanden geleden
Als het voor jou niet goed voelt, zou ik het nog niet doen. Je kan haar even goed laten wennen aan haar kamer door een dutje overdag daar te doen en ze 's avonds meteen in de co-sleeper leggen. Of zoals je zelf al zegt haar na de nachtvoeding in de co-sleeper leggen. Er is helemaal geen goed of fout, dus probeer het vooral te doen op een manier die voor jullie haalbaar is én goed voelt.