3 Reacties
2 maanden geleden
Misschien kun je de nacht starten op zijn eigen kamer zodat hij kan wennen en als hij dan in de nacht zou komen en niet meer verder wil slapen, dat je hem dan weer bij jullie op de kamer legt. Dat is hoe ik het denk ik zou aanpakken. Mijn zoontje slaapt sinds hij 5 weken op zijn eigen kamer. (Dit was voor beide beter) soms wordt hij in de nacht nog wel is wakker of vroeg in de ochtend en als hij dan niet meer kan/wil slapen brengen we hem naar onze kamer en slaapt hij nog even verder. Die ene nacht is het wel nodig en de andere niet.
2 maanden geleden
Reactie op kimEnMilo
Misschien kun je de nacht starten op zijn eigen kamer zodat hij kan wennen ...
We hebben een paar nachten gehad dat hij rond 3 verdrietig bleef en niet meer in slaap viel op zijn eigen kamer. Toen hebben we hem weer in de wieg bij ons op de kamer gedaan. Ik twijfel nu om juist door te zetten of dat ik het 1x in de week probeer tot hij er misschien meer aan toe is? Ik heb het idee dat hij ons mist, of ik mis hem gewoon😆
2 maanden geleden
Reactie op Hdgtx
We hebben een paar nachten gehad dat hij rond 3 verdrietig bleef en niet me ...
Ik zou doen waar je je zelf goed bij voelt. Is het heel erg als hij nog wat langer bij jullie blijft slapen? Evt af en toe proberen en anders nog even wachten tot jullie er allebei aan toe zijn. Mijn zoontje en ik werden juist wakker van elkaar toen hij nog in de cosleeper lag. Toen we hem naar zijn eigen kamer deden sliep hij de nacht door. Daaraan merkte ik dat hij er klaar voor was en het gaf mij eerlijk gezegd ook wat betere slaap. Nu genieten we er af en toe van als hij tussen ons in komt slapen als hij verdrietig is in de nacht. Of vroeg in de ochtend.