4 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk vermoeidheid en een manier om prikkels te verwerken. Onze kraamhulp zei altijd: wij kunnen elkaar vertellen hoe onze dag was, baby’s kunnen dat niet. Die uiten dat in huilen. Eventjes stoom afblazen?

2 maanden geleden

Hier ook, vaak tussen 18u en 21u. Vaak dan zo moe maar nog niet kunnen/willen slapen. Wij proberen vaak wat te doen zoals een rondje lopen zodat hij in de kinderwagen nog even kan slapen voor de laatste fles. Ik heb wel is gelezen dat dit te maken kan hebben met het verwerken van de dag en alle prikkels enzo.

2 maanden geleden

Heeft onze dochter ook. Ik weet niet of je inmiddels werkt, maar ik merk dat dit vooral is als ik hele dag op werk ben geweest. Ik kom rond 16:00 thuis of eerder, maar dan slaapt ze. Dan begint ze te krijsen. Ze wordt rustiger als ik wat zing (snap echt niet hoe naar mijn stem kan luisteren maar goed😅). Dus misschien mist ze mama en is dit dan ontladen/clusteren…

2 maanden geleden

Was hier ook een hele lange tijd vanaf 17u.. ineens was het vorige week over en kan hij langer wakker blijven! Super fijn.