10 Reacties
10 maanden geleden
Ik had tot vandaag ook sinds half september (einde verlof) het betaalde ouderschapsverlof op maandag. Nu de komende 3 maanden heeft mijn vriend dat en vanaf dan ga ik maandag middag onbetaald ouderschap verlof opnemen.
10 maanden geleden
Reactie op xxxnik
Wat is hier het verschil mee dan een dag minder te gaan werken? Of is het p ...
Met onbetaald verlof blijft je contract hetzelfde, waardoor je makkelijker (zonder dat iemand anders jouw uren heeft gekregen) terug kunt naar je oude uren als je kinderen groter zijn en (bijvoorbeeld) naar school gaan.
10 maanden geleden
Ik blijf 4 dagen werken. Eerst een tijdje met opnemen van vakantiedagen omdat ik die toch vreselijk veel over heb van 2024. Daarna moet ik nog even laten uitrekenen of het gunstig is om ouderschapsverlof op te nemen (maar dan dus wel pensioen te moeten betalen, waardoor dit eigenlijk dure uren zijn) of dat ik mijn contract verander naar 32 uur. Ik denk dat ik nooit meer 5 dagen ga werken 馃槀
10 maanden geleden
Ik heb een contract van 32 uur en heb momenteel 8 uur per week ouderschapsverlof. Het bevalt me prima zo 3 dagen per week werken. Vanaf mei blijf ik dus 24 uur per week werken en neem ik 8 uur per week onbetaald ouderschapsverlof op.