11 Reacties

gisteren

Ik heb het zelfde🥲. Iemand tips heel graag

gisteren

Misschien toch even de oortje laten bekijken bij de huisarts? Misschien toch oorontsteking. Dat was hier de laatste 2 keer ook het geval overdag niks aan de hand. Dan stond ze natuurlijk, dus staat er minder druk op. Ook overdag slapen ging prima. Maar toch beide keren een dubbele oorontsteking en dan ook nog bij jou een kies door die naar de oren kan door trekken. Is hij verkouden geweest afgelopen tijd dat was waarschijnlijk beide keren hier steeds de oorzaak. ( ze had hier ook geen koorts bij die dubbele oorontsteking ofzo)

gisteren

Op dagen dat hij echt oncomfortabel was, gaf ik Nurofen of een zetpil. Hij sliep dan door tot de volgende ochtend. Hij had geen verhoging vaak en wel veel zure poepluiers. We gaven hem veel te drinken en dat wilde hij zelf ook graag. Bij doorkomende kiezen is het even afzien als ouders want het is dan zwaar voor de kleintjes. Heel veel sterkte. Ik denk dat wij na 6 weken weer normaal als gezin konden slapen. Bij tandenpoetsen gaf ik hem zijn tandenborstel zodat hij zelf op de plekken kon poetsen die pijn deze. Meestal zag ik dan ook wat bloed aan de borstel.

gisteren

Reactie op Annie1979

Op dagen dat hij echt oncomfortabel was, gaf ik Nurofen of een zetpil. Hij ...
Ja ik heb idd ook nurofen gegeven, geen effect. Dus vandaar dat ik toch denk dat het misschien gedrag is.

gisteren

Reactie op Mel0624

Misschien toch even de oortje laten bekijken bij de huisarts? Misschien toc ...
Ook wel aan gedacht, maar mag alles doen qua voelen aan zijn oortjes doet allemaal geen zeer.. en pijnstillers doen niks. Wordt dan de hap met deze dagen vrees ik😟

gisteren

Als er medisch niets is en er overdag niets aan de hand lijkt, denk ik slaapregressie 18 maanden. Kijk maar eens op internet. Ik vind het een hele pittige….

gisteren

Reactie op Meissie1990

Als er medisch niets is en er overdag niets aan de hand lijkt, denk ik slaa ...
Dit zou ook nog kunnen inderdaad. Bij ons was het en een sprong en doorkomende kiezen. Ik vond het zwaar en bij onze oudste hebben dit ook niet zo heftig gehad.

gisteren

Reactie op carmenflower

Ook wel aan gedacht, maar mag alles doen qua voelen aan zijn oortjes doet a ...
Snap ik dat je er dan niet aan denkt! En ieder kind is anders, dus wat bij mij kind wel of niet laat zien zou andere het wel misschien hebben, maar hier zat ze ook niet aan de oortjes, ook geen reactie als wij er aan zitten en pijnstillers was hier ook niet de oplossing misschien begin van de avond dat ze steeds iets langer sliep dan uur 1,5 uur Maar daarna was het steeds raak de rest van de nacht

gisteren

Wij hebben dit ook gehad en bleek een dubbele oorontsteking te hebben. Misschien handig om het even te laten checken !

16 uur geleden

Reactie op FBMOP16

Wij hebben dit ook gehad en bleek een dubbele oorontsteking te hebben. Miss ...
Ik ga maandag bellen.. duurt nog even

5 uur geleden

Update; hij had t toch koud.. zo sneu !! Heb hem vanacht erg dik ingepakt en een fleeche deken op zn matras gedaan zodat hij daar op ligt als warme ondergrond. Geen 1x gehuild..