45 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Samlvb
Meine gutte! Alsof je rug doormidden wordt geklieft😵😵🤣 De pijn tussen d ...
Ohhhh precies hetzelfde inderdaad! Ik dacht even dat t aan mij lag of dat ik gek werd😅 De verloskundige deed er ook niet serieus over toen
2 maanden geleden
Reactie op Jessara
Yes hier ook rugweeen naast buik weeën gehad. Ik vond het wel pittig maar k ...
Oh wat goed dat je ze met ademhaling goed kon doorstaan! Dat heeft mij uiteindelijk (en Remifentanil) er ook doorheen geloodst
2 maanden geleden
Reactie op coquettes
Ja hier ook rugweeën omdat ze sterrenkijker lag! Vond het wel heftig, mijn ...
Aiii ja bij mij denken ze dat ook inderdaad dat ik daardoor rug weeën had maar hij kwam er iets schuin uit😅. Lang leve onze partners
2 maanden geleden
Hier ook rugweeen! Ik wilde graag thuis in bad bevallen maar ik kon amper de weeën opvangen dus toen ik de magische 3cm had hup naar het ziekenhuis en heb ik een "walking epidural" gehad. Heeeeerlijk en heb m'n bevalling verder heel positief beleeft 😊
2 maanden geleden
Reactie op Samlvb
Die is zelf nog nooit bevallen en/of heeft geen rug weeën zonder pijnbestri ...
Ja elke keer dat ik zei, dat ik het alleen voelde in m'n rug en dat er geen echte pauzes waren was ze gewoon stil. Dus dacht naja oké het zal wel aan mij liggen
2 maanden geleden
Reactie op MaritHagenaars
Hier ook rugweeen! Ik wilde graag thuis in bad bevallen maar ik kon amper d ...
Oh wat is een walking epidural? :) En wat fijn dat je alsnog een positieve ervaring hebt gehad ondanks de pittige weeën
2 maanden geleden
Jup hier ook. Dacht dat ik dood ging. En de verloskundige zeggen dat ik in paniek was. Nee k*t! Ik heb gewoon f*cking veel pijn, waardoor ik niet meer kan ademen.
2 maanden geleden
Reactie op Saravdw1995
Ja elke keer dat ik zei, dat ik het alleen voelde in m'n rug en dat er geen ...
Jammer dat dat is gebeurd. Dan voel je je toch weinig gesteund. Je kan op zijn minst gerust stellen of begrip tonen. Ze zijn in Nederland over het algemeen ook niet snel van het bespreken/aanbieden van pijnbestrijding. Totdat de vrouw het zelf echt aangeeft. Hoop niet dat je nu negatief terug kijkt op je bevalling?
2 maanden geleden
Hier ook flinke rugweeën, bij mn 1e bevalling ook en nu weer bij de 2e, daarnaast ook 2x weeënstorm en uitstraling naar de benen. Ik lag ook echt het meest comfy op mn rug gek genoeg. Pijnstilling was nu ook niet mogelijk vanwege personeels tekorten en ik had 3 uur lang persweeën omdat mn dochter klem zat achter een randje 🥲🥲🥲
2 maanden geleden
Hier ook! Ik wilde eigenlijk geen pijnbestrijding maar lag op een gegeven moment op de grond over te geven van de pijn. 😂 toen ze zeiden; nog geen ontsluiting dacht ik; geef mij die ruggenprik toch maar. Na 30 minuten toch volledige ontsluiting.
Zijn rug weeën eigenlijk het vervelendst of? Dat werd mij verteld tijdens de bevalling
2 maanden geleden
Ik heb vrijwel alleen maar rugweeën gehad. Hij bleek ook als sterrenkijker te liggen.
2 maanden geleden
Hier ook rugweeën maar in bad en met tegendruk van mijn vriend was het te doen. Ze waren wel echt ontzettend vermoeiend.
2 maanden geleden
Ik ook buik en rug weeen gehad. Werd er misselijk van en heb veel over moeten geven. Denk dat ik dat het vervelendste vond van heel me bevalling het overgeven. Ben thuis in bad bevallen en heb een hele fijne bevalling gehad. Om 04.15 had ik 5 cm en om 06.10 begonnen m’n pers weeen. Pas met de persweeen waren me rugweeen eindelijk voorbij. Blijkt best vaak te gebeuren de rug weeen. Vriendin van mij had been weeen die blijken heel heftig te zijn
2 maanden geleden
Ik heb met de 1e rug, buik en been weeën gehad. Ik vond het niet te doen. Was blij dat ik remifentanil kon krijgen. Ook heb ik een beste weeenstorm gehad door de weenopwekkers die ze moesten toedienen omdat de ontsluiting bleef steken op 5 cm. De 2e heb ik merendeels buik weeën gehad alleen op het einde rug erbij en heb het als veel prettiger ervaren. Hier heb ik uiteindelijk weer weeenopwekkers gehad maar gelukkig in mindere mate een weeenstorm.
2 maanden geleden
Hier ook en werd ook nog ingeleid waardoor ik van 0 naar 100 ging. Kon het ook niet wegpuffen en heb normaal echt wel een hoge pijngrens. Ben geen pieperd, maar heb om de ruggenprik gevraagd (was niet het plan, want dat leek me wel eng😂)