45 Reacties
2 maanden geleden
Zo fijn om al deze reacties te lezen ( Ondanks dat rug weeën echt totaal geen pretje zijn)😅. Ik heb echt wel een hoge pijngrens opzich, maar ik dacht echt later dat mijn pijngrens dan gewoon heel laag was, terwijl rug weeën inderdaad dus heel pittig kunnen zijn
2 maanden geleden
Hier bij de eerste en ook 2e rug en been weeen gehad, en ja dat is pijnlijk.. maar ik ken daarintegen geen buik weeen dus kan het niet vergelijken.
Beide hele snelle bevallingen van 8 en 5 uur, beide weenstormen, en beide zonder pijnbestrijding omdat daar geen tijd voor was.
Ik heb beide bevallingen als goed ervaren, omdat het zo snel ging denk ik en daarna weer meteen lekker naar huis kon. Wel heb ik bij de tweede ervoor gekozen niet meer in dat bed te gaan liggen, ik dacht bij de 1e dat dat hoorde maar was niet te doen! Nu dus 5 uur lang gestaan en ook staand bevallen😆
2 maanden geleden
Hier lies weën, die hoor ik eigenlijk ook nooit …. Bevallen binnen 2 uur na inleiding (1 uur weën gevoelt) ze waren zeer intens gezien het een weën storm was 🫠
2 maanden geleden
Ik had een snelle bevalling, een weeenstorm met rugweeen. Mijn vriend heeft tegendruk gegeven, dat hielp enigszins. Door de snelheid van de bevalling heb ik niet eens over pijnmedicatie kunnen denken, het was go with the flow en toen was daar mijn zoon! Ik kijk super goed terug op de bevalling ondanks de heftigheid van de rugweeen
2 maanden geleden
Hier ook 2x rug weeën. Eerste bevalling zo tegen verzet en probeerde alles weg te drukken…duurde heel lang en had uiteindelijk medicatie en zetje nodig. Toen bij de tweede de weeën begonnen dacht ik even: neeee, niet wéér. (Wa er al die tijd al zo bang voor). Maar kon mijn gedachten positiever houden en hebben ze hun werk laten doen, had een modus tegen de muur aan gevonden al heen en weer rollend en onder de douche. Ging als een trein en binnen een paar uur was ons meisje er.