3 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb meerdere verhalen gehoord over dat de kwaliteit van dubatti niet altijd even goed is..
De manager van een babydump filiaal bevestigde dat ze veel klachten krijgen en waarschijnlijk zal het toeval zijn maar elke keer als ik de babydump binnen stap, komt er wel iemand met een dubatti binnen die een klacht heeft.
Ik zou dus gewoon aangeven geen vertrouwen te hebben en te willen zoeken naar een oplossing richting een ander merk.
3 maanden geleden
Hi!
Wij hebben ook een dubatti two en zijn er eigenlijk erg tevreden over. Qua auto stoel (britax romer)hebben wij geen last, het was wel even zoeken in het begin maar als je 'm eenmaal door hebt zit hij bij ons echt goed vast. Dat wiebelen van de wagenbak is wel als ik over een deur drempel ga bijvoorbeeld maar tijdens het wandelen zelf heb ik ook geen last hiervan.
Wel heel vervelend dat het bij jullie zoveel klachten geeft, zeker even terug gaan.
3 maanden geleden
Wij hebben een ander merk 360 autostoel voor de oudste en toen die nog achterwaarts gericht stond hadden we ook ruimtegebrek in onze vrij ruime auto (het is een station). Ook met de normale maxi cosi moet de bijrijdersstoel ver naar voren. Dat is dus bij veel merken zo!
We hebben een ander merk kinderwagen, dus ik herken de klachten niet. De bak zit hier stevig op het frame, maar schudt wel op en neer als ik over een bospad loop. Als het echt heel hobbelig is dan zakt mijn kindje een beetje naar onder in de wagenbak, dus dan moet ik hem soms weer omhoog leggen. Maar ik geloof dat dit wat anders is dan wat jij bedoelt.
Hopelijk vind je een goede oplossing! Het is een flinke aankoop, dus wel echt iets waar je het liefste een blij gevoel aan over wil houden.